خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت حمله به مرکز پلیس در خضدار را بر عهده می گیریم
کد خبر :849691065

11:59 1400/07/09


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, پلیس بلوچستان, جیئند بلوچ, خضدار, گروه های مسلح بلوچ, موتورسیکلت بمب گذاری شده,

گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به مرکز پلیس در شهر خضدار ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به مرکز پلیس در شهر خضدار ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه ای اعلام داشت: فدائیان ما روز گذشته نیروهای پلیس دولت اشغالگر پاکستان موجود در مرکز پلیس شهر خضدار را هدف قرار دادند.

وی افزود: اعضای گروه ویژه تاکتیکی عملیاتی ارتش آزادی بخش بلوچ یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده را به داخل مرکز پلیس منتقل نمودند، در نتیجه انفجار موتورسیکلت مذکور خسارت مالی وسیعی به نیروهای پلیس وارد آمد. اما نیروهای اشغالگر برای سرپوش نهادن بر روی خسارات وارده مدعی شدند این حمله از نوع نارنجکی بوده است.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ پیش از این نیز به پلیس و نیروهای لیویز هشدار داده است به دلیل آنکه اکثریت اعضای این نیروها را افراد بلوچ تشکیل می دهند از مراعات ما برخوردار هستند، اما این نیروها تحت فرامین حکومت اشغالگر با ایجاد مراکز ایست و بازرسی در جای جای بلوچستان و همچنین یورش به منازل اقدام به تحقیر مردم بلوچ می کنند.

وی هشدار داد چنانچه پلیس بر اساس دستورات ارتش اشغالگر علیه منافع ملت بلوچ گام بردارد رویکرد ما نسبت به آنان همانند مواضعمان نسبت به ارتش دشمن(ارتش پاکستان) خواهد بود، پلیس این حمله را یک هشدار برای خود بداند و فعالیت های خود علیه نهضت آزادی خواهان بلوچ را متوقف نماید.

ارسال نظر

 
1