خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت حمله به خودروی شرکت استخراج نفت و گاز در بولان را بر عهده می گیریم
کد خبر :327698226

12:55 1401/05/05


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, استخراج نفت و گاز, انفجار بمب کنار جاده ای, جیئند بلوچ, شرکت نفت و گاز, شهرستان بولان, گروه های مسلح بلوچ, مچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به خودروی متعلق به شرکت استخراج نفت و گاز در منطقه بولان ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به خودروی متعلق به شرکت استخراج نفت و گاز در منطقه بولان ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای اعلام داشت: فدائیان ما روز گذشته یک خودروی متعلق به شرکت نفت و گاز را در منطقه مچ شهرستان بولان به وسیله بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند.

وی افزود: این حمله در نزدیکی سایت شرکت مذکور و زمانی صورت گرفت که خودروی ذکر شده برای تحویل لوازم به سمت سایت در حال حرکت بود، در نتیجه این حمله خسارت های مالی و جانی به خودروی مذکور وارد آمد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ گفت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ همچنین شنبه شب مورخخ یکم مردادد مااه یک مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در تقاطع چونگی در مارگت را مورد حمله قرار دادند که تلفات جانی را برای دشمن در پی داشت.

وی در پایان تاکید کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ به تمامی شرکت های اخطار می دهد که از مشارکت در پروژه های استیصالی ارتش اشغالگر پرهیز نمایند در غیر این صورت مسئولیت تمامی عواقب آن بر عهده خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1