خبر فوری

 
 
بی ال ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در سبی را بر عهده گرفت
کد خبر :599015435

12:38 1399/12/18


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, سازمان کارهای مرزی, سبی, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله دو روز گذشته به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان سبی ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله دو روز گذشته به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان سبی ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در سبی ابراز داشت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ 15 اسفند ماه یک خودروی متعلق به ارتش پاکستان را در منطقه تندروی در ببر کچ شهرستان سبی به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

وی افزود: در اثر این حمله 7 نفر از نیروهای ارتش پاکستان و کارمندان شرکت عمرانی در دم به هلاکت رسیده و پنج تن دیگر نیز زخمی شدند، مسئولیت این حمله را ارتش آزادی بخش بلوچ بر عهده می گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتش دشمن ما به منظور تسلط کامل بر سرزمین مردمان بلوچ و استعمار این سرزمین و استفاده از منابع طبیعی و خدادادی سیاست های خود را تسریع بخشیده است، بدین منظور لشکر کشی به نقاط مختلف این سرزمین شدت یافته است و از سویی دیگر نیز به منظور استثمار منابع طبیعی این سرزمین از شرکت های مختلف خارجی و سازمان کاری مرزی(FWO) که وابسته به ارتش پاکستان می باشد استفاده نموده است.

وی گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ پیش از این نیز صراحتا اعلام نموده است که بلوچستان منطقه ای جنگ زده است، تصمیم بهره برداری از امکانات و منابع این سرزمین بر عهده ملت بلوچ می باشد بنابراین در صورتی که شرکت های خارجی و شرکت وابسته به ارتش پاکستان تلاش نمایند از منابع سرزمین بلوچ به صورت غیر قانونی بهره برداری نمایند مسئولیت عواقب آن بر عهده خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1