خبر فوری

 
 
بی ال ای مسئولیت انفجار در شهرستان خضدار را بر عهده گرفت
کد خبر :1852358069

11:15 1401/05/20


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, تجزیه طلب, جشن آزادی پاکستان, خضدار, گروه های مسلح بلوچ,

سازمان ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه‌های مسلح و تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت انفجار در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه‌های مسلح و تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت انفجار در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان ما یک غرفه ایجاد شده در خصوص محصولات فرهنگی مرتبط با جشن آزادی پاکستان واقع در شهر خضدار را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

وی افزود: با دستورات و حمایت‌های ارتش اشغالگر دشمن و نهادهای اطلاعاتی وی مراسم‌های مختلفی برای جشن به اصطلاح آزادی در نقاط مختلف بلوچستان در حال برگزاری است که هدف آن تنها وارونه جلوه دادن حقایق میدانی موجود در این منطقه و القای این تفکر که مردمان بلوچ حکومت اشغالگر پاکستان را می‌پذیرند است، هدف آنها این است که به جهانیان نشان دهند که مردم بلوچ نیز در مراسم‌های به اصطلاح ملی نظام اشغالگر مشارکت دارند و غرفه مذکور نیز تنها بدین منظور نصب و راه اندازی شده بود.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ پیش از این نیز صراحتاً اعلام داشته است که مردم از افراد و مراسم‌های مذکور دوری اختیار کنند، ما در 31 ژوئیه نیز سیاست‌ها و مواضع خود را در قالب یک بیانیه منتشر کردیم و در آن صراحتاً اعلام کرده‌ایم که بی ال ای حملات خود علیه ارتش اشغالگر و افراد دست نشانده آن را تشدید خواهیم نمود.

وی در پایان تصریح کرد: دلیل استفاده از یک بمب دست ساز با شدت انفجار کمتر به جای استفاده از سلاح‌های سنگین کاهش حتی‌الامکان تلفات جانی بود. اما ما در جملاتی واضح و روشن هشدار می‌دهیم حملات ما علیه مراسم‌های به اصطلاح آزادی پاکستان و تمامی فعالیت‌های مرتبط با این موضوع بیش از پیش تشدید خواهد یافت و مردم از نزدیک شدن به این نوع مراسم و برنامه‌ها و مشارکت در آن خودداری نمایند، در غیر این صورت ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت خسارت‌های وارده را بر عهده نخواهد گرفت.

 

ارسال نظر

 
1