خبر فوری

 
 
بی ال ای: در حمله به نیروهای ارتش پاکستان در بولان 6 نظامی را به قتل رساندیم
کد خبر :427799095

10:05 1400/07/04


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بولان, جیئند بلوچ, سپاه مرزی پاکستان, نیروهای اف سی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) از گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در بولان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) از گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در بولان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ، گروهان 139 نیروهای سپاه مرزی ارتش پاکستان را در حین گشت زنی در حوالی منطقه شاهرگ از توابع بولان به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این انفجار 4 نظامی پاکستان کشته شده و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: در اثر این انفجار حسین رحمت، محمد سلیم، ماجد فرید و ذاکر از نیروهای ارتش اشغالگر(ارتش پاکستان) کشته شده و کاپتیان اویس به همراه ستوان لقمان نیز به شدت زخمی شدند، در این حمله یک دستگاه خودروی ارتش پاکستان به صورت کامل منهدم گردید.

جیئند بلوچ تصریح کرد: این حمله به دشمن را ارتش آزادی بخش بلوچ بر عهده می گیرد. حملات علیه ارتش دشمن و عناصر وابسته به آن با شدت هرچه تمام تر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1