خبر فوری

 
 
بی ال ای: در حملات مختلف در کویته و تربت چهار نظامی پاکستانی را مجروح کردیم
کد خبر :497764590

14:25 1401/05/12


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, پاسگاه سپاه مرزی پاکستان, پلیس کویته, جیئند بلوچ, سپاه مرزی پاکستان, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ, کویته,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای ارتش پاکستان در کویته و تربت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای ارتش پاکستان در کویته و تربت را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان ما شب گذشته در دو حمله جداگانه در کویته و تربت مراکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان و پلیس را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن چهار نظامی پاکستانی دچار جراحت شدند.

وی افزود: فدائیان بلوچ نخستین حمله خود را در خیابان قمبرانی شهر کویته به سرانجام رسانده و نیروهای پلیس را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن دو تن از نیروهای پلیس شد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ همچنین در یک عملیات جداگانه مرکز ایست و بازرسی متعلق به نیروهای سپاه مرزی ارتش پاکستان واقع در آبدروک تربت را نیز با استفاده از نارنجک مورد حمله قرار دادند، در نتیجه انفجار نارنجک مذکور در داخل مرکز ایست و بازرسی دو نظامی دشمن به شدت زخمی شدند.

جیئند بلوچ در پایان تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حمله را بر عهده می‌گیرد و این‌گونه حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1