خبر فوری

 
 
بی ال ای: با یورش به پاسگاه ارتش پاکستان یازده نظامی را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1348710602

10:46 1399/10/07


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بولان, جیئند بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله به پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه بولان و قتل یازده نظامی ارتش پاکستان در این حمله را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله به پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه بولان و قتل یازده نظامی ارتش پاکستان در این حمله را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه که از محل نامشخص صادر گردید ابراز داشت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ با حمله به پاسگاه ارتش پاکستان در جالاوان تنک منطقه شهرگ از توابع شهرستان بولان آن را به تصرف خود درآورده و یازده نظامی دشمن(ارتش پاکستان) را به هلاکت رساندند.

وی افزود: فدائیان ما عصر روز شنبه تحت یک برنامه ریزی منظم و عملیات حساب شده با یورش به پاسگاه ارتش پاکستان توانستند با موفقیت تمام اردوگاه ارتش پاکستان را به کنترل خود درآورند.

جیئند بلوچ گفت: در این عملیات نیروهای بزدل دشمن با به جا گذاشتن سلاح و نیروهای مجروح خود پا به فرار گذاشتند و فدائیان ما به مدت دو ساعت این پاسگاه را تحت کنترل خود داشتند و سپس به همراه مقادیر زیاد سلاح و مهمات جنگی موجود در این پاسگاه به مخفیگاه بازگشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن غیر متمدن اشغالگر امروز از یک سو توسط فدائیان بلوچ با شکست مواجه شده و به صورت بزدلانه مجبور به فرار از منطقه شده است و از سویی دیگر شهروندان بلوچ و فعالان غیر مسلح سیاسی به ویژه زنان و کودکان را هدف آتش خود قرار داده است، جنایت های دشمن حیله گر علیه شهروندان بی گناه بلوچ و فعالان سیاسی تنها مختص به سرزمین بلوچستان نیست بلکه روند قتل فعالان سیاسی و روزنامه نگاران بلوچ در خارج از کشور نیز آغاز شده است.

وی در بخش پایانی بیانیه خود خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ نه تنها آزادی مردم بلوچ بلکه دفاع از آنان را نخستین و اصلی ترین وظیفه خود می داند، ما با سکوت در قبال شهادت زنان و کودکان و شهروندان بی دفاع بلوچ نمی توانیم دشمن را آزادانه به حال خود بگذاریم، حمله امروز نمونه ای کوچک برای دشمنان ما بود، اگر زنان و کودکان ما از جنایت های دشمن در امان نیستند بنابراین شهروندان و زنان دشمنان نیز در امان نخواهند بود، نوع و شیوه جنگی که دشمن در تلاش برای گسترش آن بر مردم بلوچ است ما نیز قابلیت آغاز و اجرای آن در سرزمین پنجاب را داریم.

ارسال نظر

 
1