خبر فوری

 
 
بی ال اف: یک جاسوس ارتش پاکستان در شهر تربت به هلاکت رسید
کد خبر :258717977

10:48 1401/04/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان, تربت, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, هلاکت,

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در ایستگاه گورکوپ شهر تربت شهرستان کیچ ایالت بلوچستان یک جاسوس ارتش پاکستان به نام حاجی آسمی را به هلاکت رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در ایستگاه گورکوپ شهر تربت شهرستان کیچ ایالت بلوچستان یک جاسوس ارتش پاکستان به نام حاجی آسمی را به هلاکت رساندند.

وی افزود: آسمی و جمک مستقیما در عملیات نظامی ارتش پاکستان در سال 2018 درمنطقه گورکوپ شهر تربت حضور داشتند. ما اطلاعات تمام کسانی که در این حمله از طرف آسمی از ارتش پاکستان حمایت کردند را در اختیار داریم.

وی گفت: یک جاسوس دیگر ارتش پاکستان به نام اسلم پس از دستگیری در مورد فعالیت های آسمی و شبکه اطلاعاتی وی سخن گفت و پس از اعتراف به خیانت خود اعدام شد.

وی در ادامه گفت: آسمی در ربوده شدن تعداد زیادی از مردم منطقه گورکوپ نقش داشت و برای آزادی بعضی از آن ها از خانواده هایشان رقم های هنگفتی اخاذی کرده است. این جنایت علیه بشریت است. نیروهای ما حاجی آسمی را به جرم همکاری در عملیات های نظامی ارتش پاکستان و ربودن مردم به هلاکت رساندند.

وی در پایان گفت: بر اساس قوانین بین المللی نیز اگر کسی حقوق بشر را نقض کند و در وحشی گری های نظامی نقش داشته باشد، مجازات وی مجاز است.

ارسال نظر

 
1