خبر فوری

 
 
بی ال اف گروه مسلح بلوچ مسئولیت حمله به یکی از اعضای سازمان های امنیتی پاکستان را برعهده گرفت
کد خبر :57850566

16:48 1399/11/10


برچسب ها : تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچ, حمله, سازمان امنیتی, شبه نظامیان بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه های مسلح آزادی طلب در بیانیه ای مسئولیت حمله به داود قدیر از اعضای سازمان امنیتی MI پاکستان مقابل مغازه منطقه سنگانی واقع در استان کیچ


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه های مسلح آزادی طلب در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حمله به شخصی به اسم داود قدیر مقابل مغازه منطقه سنگانی واقع در استان کیچ، اظهار داشت که پس از تیراندازی شبه نظامیان ساعت 9 شب گذشته، وی به شدت زخمی شد درحالیکه یک شهروند نیز به صورت جزئی زخمی شد که ما از این بابت متاسف هستیم. وی افزود: ما به مردم یادآوری می کنیم تا از افراد دولتی و ارتش دوری گزینند، این افراد در اوقات مختلف به صورت مسلحانه حرکت می کنند و مردم محلی نیز می دانند که این افراد  از اعضای سازمان های امنیتی و دولتی هستند. شهروندان باید از این افراد فاصله بگیرند.

در ادامه این اعلامیه گفته شد که داود قدیر از اعضای سازمان امنیتی MI پاکستان است که در عملیات های ترور، جاسوسی و ربایش افراد بلوچ با ارتش پاکستان همکاری داشت. ما اطلاعات تمامی اعضای این شبکه را دریافت کرده ایم و همه آنها در هدف ما هستند.

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه گفت: افراد همکاری کننده با جوخه مرگ تحت حمایت ارتش پاکستان در هدف ما قرار دارند، بنابراین از مردم درخواست می کنیم تا از چنین عناصر و عناصر ارتش پاکستان فاصله داشته باشند زیرا هرآن ممکن است شبه نظامیان ما علیه این افراد در هر زمان و مکانی حمله انجام دهند.

ارسال نظر

 
1