خبر فوری

 
 
بی ال اف: نیروهای ارتش محافظ مسیر سی پیک را هدف قرار دادیم
کد خبر :1635693963

13:06 1400/05/16


برچسب ها : BLF, پنجگور, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پیامی مسئولیت هدف قرار دادن نیروهای ارتش پاکستان محافظ مسیر سی پیک در منطقه گوران شهرستان پنجگور را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پیامی با برعهده گرفتن مسئولیت هدف قرار دادن نیروهای ارتش پاکستان محافظ مسیر سی پیک  در منطقه گوران شهرستان پنجگور، اظهار داشت: شبه نظامیان ساعت 2 ظهر روز جمعه، دو عدد از پاسگاه های تازه تاسیس شده برای حفاظت از مسیر سی پیک را با استفاده از راکت و سلاح های سنگین هدف حمله قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای حاضر در این نقاط شد.

وی افزود: شبه نظامیان که پس از حمله سنگین درحال پیشروی به سمت پاسگاه ها بودند، به محض نزدیک شدن به آنجا، کمک هوایی ارتش اشغالگر از راه رسید و شبه نظامیان با درپیش گرفتن بهترین استراتژی جنگی، نیروهای دشمن را شکست داده و به پناهگاه های امن خود باز گشتند.

سرگرد گهرام بلوچ افزود: ارتش اشغالگر پاکستان تمامی ساکنان در مسیر سی پیک را مجبور به کوچ می کند که بابت این نقض شدید قوانین بین المللی، پاسخ محکمی به نیروهای پاکستانی دشمن خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1