خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت قتل جاسوس وابسته به دستگاه‌های حکومتی را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :816728443

17:28 1401/05/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه‌های مسلح جدایی طلب بلوچ مسئولیت قتل یک عنصر وابسته به دستگاه‌های حکومتی پاکستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه‌های مسلح جدایی طلب بلوچ مسئولیت قتل یک عنصر وابسته به دستگاه‌های حکومتی پاکستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان ما یک عضو جوخه‌های مرگ حکومت پاکستان به نام ظفر فرزند محمد جان از اهالی زامران و ساکن گیبن را در منطقه کلاکت مینو در شهرستان کیچ به هلاکت رساندند.

وی اظهار داشت: ظفر از اعضای شبکه نهادهای حکومتی پاکستان بود، وی شبکه‌ای مستحکم و قوی علیه نهضت جدایی طلبان بلوچ تشکیل داده بود، ارتش پاکستان به وی مأموریت نظارت بر منطقه کوه شورما و مناطق اطراف را محول کرده بود، وی فعالیت‌های گسترده‌ای در منطقه مذکور داشت و در عملیات های مختلف ارتش پاکستان نیز مشارکت داشت.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان افزود: فرد مذکور با حمایت‌های ارتش پاکستان و دیگر نهادهای حکومتی به فعالیت‌های تبهکارانه‌ای همچون سرقت، زورگیری، فروش مواد مخدر و تصرف اراضی شهروندان نقش داشت و برادر وی نیز از همدستان او در این اقدامات بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم اطلاعاتی ما از مدت‌ها ظفر و دیگر همدستان وی را تحت تعقیب داشتند و فدائیان ما حوالی ساعت 8 شب گذشته طی عملیاتی او را به هلاکت رساندند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان گفت: افرادی که با نیروهای اشغالگر(ارتش پاکستان) همکاری کنند به هیچ وجه بخشوده نخواهند شد.

ارسال نظر

 
1