خبر فوری

 
بی ال اف: مسئولیت حمله به نیروهای پاکستان را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :1818210618

16:27 1401/06/30


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای مسلح پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حملات به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق بزداد و مالار واقع در شهرستان آواران را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حملات به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق بزداد و مالار واقع در شهرستان آواران را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما روز جمعه مورخ 16 سپتامبر نیروهای ارتش پاکستان که مسئولیت حفاظت از راه‌های در حال ساخت برای رفت و آمد نیروهای نظامی را بر عهده دارند را در منطقه بزداد از توابع شهرستان آواران به وسیله اسلحه تک تیرانداز، مسلسل LMG و دیگر سلاح‌های خودکار هدف قرار دادند که در نتیجه آن چندین نظامی زخمی شده و خسارت‌های گسترده مالی نیز به آنان وارد آمد.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما همچنین در عملیاتی دیگر در روز جمعه مورخ 16 سپتامبر یک پاسگاه متعلق به نیروهای پاکستانی واقع در منطقه کهن از بخش مالار از توابع شهرستان آواران را به وسیله راکت آر پی جی و دیگر سلاح‌های خودکار نشانه گرفتند که خسارت‌های مالی و جانی را برای ارتش پاکستان به همراه داشت.

وی افزود: ما پیش از این به تمامی پیمانکاران محلی هشدار داده‌ایم که از همکاری با نیروهای پاکستانی در جهت دستیابی به منافع شخصی خودداری نمایند. چنانچه از اقدامات خود در این زمینه دست برندارند با آنان همچون شریک جرم برخورد خواهد شد و مسئولیت هرگونه خسارت مالی و جانی بر عهده خودشان خواهد بود.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان گفت: حملات ما با شدت هرچه بیشتر تا زمان آزادی کامل بلوچستان اشغالی تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1