خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت حمله به سایت شرکت عمرانی نظامی در تربت را بر عهده می گیریم
کد خبر :1219644508

12:08 1400/04/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان کارهای مرزی, سرگرد گهرام بلوچ, شرکت عمرانی, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ,

گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به تاسیسات شرکت نظامی عمرانی در تربت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به تاسیسات شرکت نظامی عمرانی در تربت را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت هشت و سی دقیقه شب گذشته سایت یک شرکت نظامی عمرانی موسوم به سازمان کارهای مرزی(FWO) در تربت را هدف قرار دادند.

وی افزود: در جریان این حمله دستگاه ها، ماشین آلات و دیگر وسایل موجود در سایت به آتش کشیده شد و خیمه های مسکونی متعلق به سازمان کارهای مرزی نیز هدف قرار گرفت که تلفات جانی را برای ارتش اشغالگر در پی داشت.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم تیراندازی از سوی ایست و بازرسی نیروهای لیویز موجود در منطقه، فدائیان ما از هدف قرار دادن آنان خودداری کردند، اما ما به آنها هشدار می دهیم آنها برای حفاظت از پروژه های ارتش اشغالگر، افراد بلوچ را هدف قرار ندهند، همچنین به پیمانکاران محلی نیز هشدار می دهیم که در اینگونه از پروژه ها با ارتش اشغالگر همکاری نکنند در غیر این صورت مسئولیت هرگونه تلفات جانی و یا خسارت های مالی بر عهده خودشان خواهد بود.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در ادامه تصریح کرد: شرکت مذکور در حال تلاش برای بازسازی جاده دی بلوچ از مبدا فرودگاه و ایجاد یک منطقه مسکونی تحت عنوان «طرح مسکن میرانی» با مساحتی بالغ بر 5 کیلومتر است که در آن افراد غیر بلوچ سکونت داده خواهند شد، در حالی که اراضی مورد استفاده در این طرح مسکونی به صورت رایگان به بهانه راه اندازی دانشگاه تصاحب شده است.

ارسال نظر

 
1