خبر فوری

 
 
بی ال اف مسئولیت حمله به خودروی شهروند چینی در کراچی را بر عهده گرفت
کد خبر :1129755913

10:53 1399/12/20


برچسب ها : جبهه آزادی بخش بلوچ, جدایی طلب, حمله مسلحانه, سند, گروه های مسلح بلوچ, مهندسان چینی, کراچی,

گروه مسلح جدایی طلب جبهه آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به خودروی شهروند چینی عضو هیئت مدیره اداره پسماندهای جامد سند در شهر کراچی را بر عهده گرفت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| گروه مسلح جدایی طلب جبهه آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به خودروی شهروند چینی عضو هیئت مدیره پسماندهای جامد سند در شهر کراچی را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای با بر عهده گرفتن مسئولیت به خودروی حامل شهروند چینی در کراچی ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما در حوالی محله بغدادی منطقه لیاری کراچی خودروی حامل شهروند چینی که در حال همکاری با اداره مدیریت پسماند جامد ایالت سند بود را هدف قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مداخله مستقیم چین در سرزمین بلوچستان و همکاری با سیاست های ظالمانه پاکستان هیچگاه مورد پذیرش واقع نخواهد شد و ما پیش از این چندین مرتبه به چین و کارمندان چینی هشدار داده ایم، پاکستان مرتکب نسل کشی شهروندان بلوچ شده است و آن را همچنان ادامه می دهد، چنانچه چین و یا هر کشور دیگری در این جنایت پاکستان را مورد حمایت قرار دهد ما حق دفاع از خود را داریم.

گهرام بلوچ گفت: مردم محلی از عوامل امپریالیست چینی فاصله بگیرند، ما بار دیگر به سرمایه گذاران خارجی هشدار می دهیم که از حضور در این سرزمین و سرمایه گذاری در آن خودداری کنند.

 

 

ارسال نظر

 
1