خبر فوری

 
بی ال اف مسئولیت حمله به خودروهای کانتینر بر در گوادر را بر عهده گرفت
کد خبر :1740064759

15:48 1401/05/31


برچسب ها : ارتش پاکستان, بندر گوادر, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به خودروهای کانتینر بر در بندر گوادر را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به خودروهای کانتینر بر در بندر گوادر را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 4:30 بعد از ظهر روز یکشنبه به سه دستگاه خودروی تریلی حامل کانتینر در منطقه واجهانی نگور واقع در بزرگراه ساحلی مکران حمله کردند که در نتیجه آن خسارت وسیعی به خودروهای مذکور وارد آمد و یکی از رانندگان نیز دچار جراحت شد.

وی افزود: در این حمله تمامی رانندگان و شوفر بلافاصله از خودروهای مذکور پیاده شدند و فدائیان ما هیچ آسیب دیگری به آنان وارد نکردند. ما پیش از این از رانندگان و دیگر افراد مرتبط با حمل و نقل درخواست کرده‌ایم و اکنون نیز هشدار می‌دهیم که از پروژه‌های استثماری نهادهای حکومتی دوری اختیار کنند، در غیر این صورت مسئولیت تمامی خسارت و عواقب آن بر عهده خودشان خواهد بود. علاوه بر بندر گوادر تمامی طرح‌ها و پروژه‌ها در تیر رس فدائیان ما قرار دارند.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما مورخ پانزدهم ماه جاری نیز کاروان خودروهایی که از بندر گوادر حرکت کرده بودند را هدف قرار دادند، پس از این اقدام ما نیروهای امنیتی تدابیر امنیتی و حفاظتی از بزرگراه مکران را تشدید نمودند، علی‌رغم تمامی هزینه‌ها ارتش پاکستان در تأمین امنیت پروژه‌های مذکور بازمانده است.

وی گفت: حضور چین با کمک پاکستان در این منطقه، خطری بزرگ برای ملت بلوچ و امنیت ملی دیگر کشورها محسوب می‌شود، چین در پوشش پروژه‌های اقتصادی به دنبال توسعه طرح‌های نظامی خود در منطقه است که می‌تواند به ایجاد بی ثباتی و نا امنی در منطقه دامن بزند. ما از قدرت‌های جهانی و کشورهای همسایه درخواست می‌کنیم از نهضت آزادی خواهی ملت بلوچ حمایت نمایند تا ما بتوانیم از با کشورهای اشغالگری همچون پاکستان و چین مقابله کنیم.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پایان این بیانیه بر تداوم حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

 

ارسال نظر

 
1