خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت انهدام دکل شبکه تلفن همراه در گوادر را بر عهده می گیریم
کد خبر :577352724

16:32 1400/06/15


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, سی پیک, شهرستان گوادر, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه ای مسئولیت انهدام و به آتش کشیدن دکل شبکه تلفن همراه و دستگاه های آن در گوادر را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه ای مسئولیت انهدام و به آتش کشیدن دکل شبکه تلفن همراه و دستگاه های آن در گوادر را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ما یک دکل شبکه تلفن همراه شرکت یوفون واقع در منطقه زیارت مچی از توابع گوادر را به همراه دستگاه های متعلق به آن را منهدم و به آتش کشیدند.

وی افزود: دو هفته قبل نیز با حمله به این دکل شبکه تلفن همراه آن را به آتش کشیدیم که مجدداً بازسازی شده و تحویل نیروهای امنیتی ارتش پاکستان گردید و نیروهای ارتش پاکستان به صورت شبانه ماموریت حفاظت از این دکل شبکه تلفن را بر عهده دارند. اما فدائیان ما حوالی ساعت 5 عصر روز پنجشنبه هجدهم شهریور ماه مجددا با حمله به این دکل شبکه تلفن همراه آن را به آتش کشیده و از کار انداختند.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: از یک سو ارتش اشغالگر مردم محلی را وادار به مهاجرت از مسیر سی پیک می کنند و از یک سوی دیگر برای حفاظت از نیروهای خود به ایجاد شبکه های تلفن همراه در این مسیر می کنند.

وی در پایان بر تداوم حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1