خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت انفجار علیه نیروی پلیس در تربت را برعهده می گیریم
کد خبر :1082870163

15:46 1401/10/18


برچسب ها : BLF, انفجار نارنجک دستی, بلوچستان, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس بلوچستان, تربت, جبهه آزادی بخش بلوچستان,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی سازمان جدایی طلب بلوچ موسوم به "جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF" در بیانیه ای مسئولیت عملیات انفجاری علیه نیروهای پلیس در تربت را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی سازمان جدایی طلب بلوچ موسوم به "جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF" در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت عملیات انفجاری علیه نیروهای پلیس در تربت، تصریح داشت: شبه نظامیان سازمان مورخه 16 دی ماه نیروهای بخش "عقاب/ایگل" پلیس شهرستان تربت را در نزدیکی بازار ماهی فروشان با نارنجک دستی هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن یک پلیس شد.

وی افزود: پیش از این در این مکان پاسگاه نیروهای سپاه مرزی FC ارتش قرار داشت که ارتش به دلیل حملات پیاپی شبه نظامیان سازمان، این پاسگاه را تحویل نیروی پلیس داد.

سخنگو در ادامه با بیان این که پیش از این نیز به پلیس منطقه در خصوص عدم همکاری با ارتش هشدار داده اند، گفت: اما مدتی است شاهد فعالیت پلیس برای ارتش هستیم، در صورت ادامه این روند، فدائیان سازمان مجبور به انجام عملیات های بزرگ تر خواهند شد. هرکه حامی هیئت حاکمه نظامی پاکستان باشد، هدف حملات ما قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1