خبر فوری

 
 
بی ال اف: ماشین آلات شرکت ساختمانی در منطقه دشت کهدان را به آتش کشیدیم
کد خبر :1152274208

15:29 1401/07/28


برچسب ها : انهدام ماشین آلات شرکت های ساختمانی, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, سرگرد گهرام بلوچ, شرکت ساختمانی, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای حمله به اردوگاه یک شرکت ساختمانی در منطقه دشت کهدان شهرستان کیچ خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای حمله به اردوگاه یک شرکت ساختمانی در منطقه دشت کهدان شهرستان کیچ خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ روز چهارشنبه 19 اکتبر اردوگاه یک شرکت ساختمانی واقع در پیرانی سبت منطقه دشت کهدان شهرستان کیچ را به هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: در این حمله فدائیان بلوچ تمامی ماشین آلات شرکت ساختمانی شامل بلدوزر و دامپر را به آتش کشیدند، تمامی این ماشین آلات در آتش سوخته و از کار افتادند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان گفت: در مناطق دور افتاده و کوهستانی بلوچستان که هیچ آبادی وجود ندارد به منظور دسترسی آسان نیروهای پاکستانی به این مناطق جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی در حال احداث است، همچنین به منظور شناسایی افراد مرتبط با نهضت آزادی خواهان بلوچ و ردیابی آنان طرح‌های اجرای دکل‌های تلفن همراه در این مناطق نیز به سرعت در حال انجام است. در این طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی پیمانکاران محلی در حال همکاری با ارتش پاکستان هستند، این طرح‌های به اصطلاح عمرانی برای ما نیست، زیرا پیش از آغاز نهضت ما حتی یک کیلومتر جاده نیز در این منطقه احداث نشد.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: ما به تمامی افراد بومی هشدار می‌دهیم از مشارکت در طرح‌های استعماری نیروهای پاکستان و یا همکاری با آنان خودداری نمایند، در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت متوجه خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1