خبر فوری

 
 
بی ال اف: صاحبان شرکت های حمل و نقل محلی از خدمت به ارتش پاکستان پرهیز نمایند
کد خبر :1683142605

16:12 1399/03/17


برچسب ها : BLF, ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کامیون, کیچ,

جبهه آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای به تمامی شرکت های حمل و نقل و صاحبان خودروهای باربری هشدار داد از همکاری با ارتش پاکستان پرهیز نمایند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای به تمامی شرکت های حمل و نقل و صاحبان خودروهای باربری هشدار داد از همکاری با ارتش پاکستان پرهیز نمایند.

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ(BLF) در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان ما برای هدف قرار دادن کاروان ارتش پاکستان اقدام به نصب بمب کنار جاده ای در حوالی منطقه هوچات از توابع دشت استان کیچ نمودند.

وی افزود: نیروهای ارتش پاکستان به منظور حفظ جان خود جان شهروندان محلی را به بازی می گیرند و این بار یک خودروی محلی که در حال حمل محموله غذایی برای اردوگاه ارتش پاکستان بود طعمه بمب کنار جاده ای مذکور گردید.

وی تصریح کرد: ما بار دیگر از افراد وابسته به بخش حمل و نقل درخواست می کنیم از هرگونه همکاری با ارتش پاکستان اجتناب ورزند و در غیر این صورت مسئولیت تمامی عواقب بر عهده خودشان خواهد بود.

گهرام بلوچ ابراز داشت: نیروهای ارتش پاکستان پس از این حمله اقدام به تیراندازی به سوی مناطق اطراف و شلیک خمپاره نمودند.

وی در پایان بار دیگر به شهروندان بلوچ هشدار داد از نیروهای ارتش پاکستان و افراد وابسته به آنان دوری نمایند زیرا هر آن امکان حمله نیروهای ما به آنان وجود دارد.

 

ارسال نظر

 
1