خبر فوری

 
 
بی ال اف: دو جاسوس ارتش پاکستان در کولواه را به هلاکت رساندیم
کد خبر :881739437

13:29 1402/01/12


برچسب ها : BLF, افراد مسلح بلوچ, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کیچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای مسئولیت ترور دو تن از عوامل نیروهای امنیتی پاکستان در کولواه را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت ترور دو تن از عوامل نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه شگگ بلور از کولواه شهرستان کیچ مورخه 29 مارس (9 فروردین)، اظهار داشت: ناصر فرزند خداداد ساکن شاپک نوآباد و سدهیر فرزند میار ساکن کولواه کرکی را درحالیکه از پایگاه ارتش تنزیله در کولواه خارج شده بودند، هدف قرار دادیم.

سخنگو تصریح داشت که شبه نظامیان قبل از تیراندازی سعی در متوقف کردن این دو فرد داشتند، اما دو نفر در عوض توقف، درحال فرار و بازگشت به سمت داخل پایگاه بودند که طی تیراندای کشته شدند.

وی اظهار داشت که ناصر فرزند خداداد از سال 2014 میلادی برای ارتش جاسوسی می کرد و در شهادت چند تن از شبه نظامیان سازمان دست داشته است. این عامل همچنین در تعدادی از عملیات های ارتش در شاپک، تجابان، تربت و کولواه شرکت کرده و علاوه بر آن در تعدادی از افعال منفی اجتماعی نیز دست داشته است.

سدهیر فرزند میار یک شبه نظامی بلوچ بود که در سال 2019 میلادی خود را مقابل ارتش تسلیم کرد و ضمن کوچ کردن به منطقه پسنی، آنجا مشغول جاسوسی برای ارتش شد. وی از مدتی در کولواه و اطراف آن مشغول فعالیت های ضد مقاومت بلوچ بود. او همچنین در شناسایی، تعقیب، و حمله نظامی علیه شبه نظامیان بلوچ نیز دست داشته است.

گهرام بلوچ اظهار داشت که مجرمان و خیانتکاران به سرزمین و ملت بلوچ را به سزای اعمالشان خواهیم رساند. از مردم درخواست می کنیم تا از عوامل ارتش دور باشند، زیرا شبه نظامیان هرآن ممکن است آنها را هدف حمله قرار دهند.

ارسال نظر

 
1