خبر فوری

 
بی ال اف: در حمله کولواه یک نظامی پاکستانی کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند
کد خبر :844742229

11:08 1403/05/15


برچسب ها : اردوگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کولواه,

جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف از کشته شدن یک نظامی پاکستانی و زخمی شدن 3 تن دیگر در حمله روز شنبه علیه ارتش پاکستان در منطقه کولواه خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف از کشته شدن یک نظامی پاکستانی و زخمی شدن 3 تن دیگر در حمله روز شنبه علیه ارتش پاکستان در منطقه کولواه خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 6 شامگاه روز شنبه مورخه 3 اوت(13 مرداد) اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه کینچی از توابع بخش کولواه شهرستان کیچ را به وسیله سلاح های سنگین و جدید هدف قرار دادند که در نتیجه یک نظامی دشمن کشته شده و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: بی ال اف با اتخاذ جدیدترین تاکتیک های جنگی، ارتش دشمن را در هر جهبه ای شکست داده است، ارتش دشمن برای سرپوش نهادن بر روی شکست خود اقدام به یورش به سمت مناطق مسکونی مردم عادی می کند.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: دشمن علی رغم مجهز بودن به جدیدترین سلاح ها در مقابل شور و جذبه ملی فدائیان بلوچ با شکست مواجه می شود و دشمن به نحوی در تلاش برای فرار از این شکست است، اما فدائیان بلوچ ما که به سرزمین بلوچستان تسلط دارند هرگونه تردد دشمن را تحت رصد دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و حملات ما علیه دشمن تا زمان خروج کامل آنها از سرزمین بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1