خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حمله به نیروهای پاکستانی در تربت 8 تن را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1636780101

12:54 1401/03/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, بمب کنترل از راه دور, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کاروان نظامی ارتش پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه تربت شهرستان کیچ و کشته شدن 8 نظامی پاکستانی در جریان این حمله خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه تربت شهرستان کیچ و کشته شدن 8 نظامی پاکستانی در جریان این حمله خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای در این خصوص اظهار داشت: فدائیان ما حوالی ساعت 10 صبح یک دستگاه خودروی سواری مزدا را در کاروان نیروهای ارتش پاکستان را در میدان قدیمی منطقه سنگانی سر شهر تربت مرکز شهرستان کیچ را به وسیله یک بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه آن 8 سرنشین نظامی خودروی مذکور به هلاکت رسیده و تعدادی دیگر نیز دچار جراحت شدند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: خودروی مزدا هنگ مرزی 147 ارتش پاکستان در نتیجه این حمله به صورت کامل منهدم شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تداوم حملات علیه نیروهای ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان خاطرنشان کرد: ما از مردم درخواست می‌کنیم از نزدیک شدن به پاسگاه‌ها، مراکز ایست و بازرسی و کاروان‌های ارتش پاکستان پرهیز نمایند زیرا هر لحظه امکان هدف قرار گرفتن آنان از سوی فدائیان بلوچ وجود دارد.

 

ارسال نظر

 
1