خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حمله به ارتش پاکستان در منطقه دشت 4 عضو ارتش پاکستان را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1469205060

14:48 1400/05/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار بمب کنترل از راه دور, جبهه آزادی بخش بلوچستان, دشت, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, کویته,

جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) از گروه های تجزیه طلب بلوچ مسئولیت هدف قرار دادن ارتش پاکستان به وسیله بمب کنترل از راه دور در منطقه دشت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) از گروه های تجزیه طلب بلوچ مسئولیت هدف قرار دادن ارتش پاکستان به وسیله بمب کنترل از راه دور در منطقه دشت را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای ابراز داشت: فدائیان بلوچ خودروی متعلق به ارتش پاکستان را در منطقه دشت از توابع شهرستان کویته به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه آن خودروی مذکور به صورت کامل منهدم و 4 تن از سرنشینان آن در دم کشته شدند و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: ارتش پاکستان مردم را برای شرکت در مراسمات مربوط به جشن استقلال پاکستان تحت فشار قرار می دهد، ارتش اشغالگر در سرتاسر سرزمین اشغالی بلوچستان در تیررس فدائیان بلوچ ما قرار دارند و هر آن امکان دارد فدائیان ما آنان را هدف قرار دهند.

وی افزود: این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1