خبر فوری

 
 
بی ال اف: افرادی که درپوشش شبه نظامیان بلوچ در قتل افراد بیگناه دست دارند را به سزای اعمالشان خواهیم رساند
کد خبر :532432905

20:28 1398/11/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان, جوخه مرگ, شبه نظامیان بلوچ,

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان طی انتقاد شدید از نیروهای ارتش پاکستان و گروه جوخه مرگ تحت حمایت ارتش، گفت: آنان سه روز گذشته در پوشش شبه نظامیان وارد منزلی در منطقه سور از جهاو استان آواران شده و جوانی به اسم محمد را در خانه اش به شهادت رساندند. این افراد شناسایی شده اند و به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان طی انتقاد شدید از نیروهای ارتش پاکستان و گروه جوخه مرگ تحت حمایت ارتش، گفت: آنان نه تنها در جرائم مختلف اجتماعی اعم از قتل مردم بیگناه و فروش مواد مخدر نقش دارند، بلکه تحت پوشش شبه نظامیان بلوچ به خانه های مردم یورش برده و اموال آنان را غارت می‌کنند.
وی افزود، سه روز گذشته نیز نیروهای تحت حمایت ارتش پاکستان در پوشش شبه نظامیان وارد منزلی در منطقه سور از جهاو استان آواران شده و جوانی به اسم محمد را در خانه اش به شهادت رساندند. این افراد شناسایی شده اند، اینها افرادی هستند که تحت حمایت ارتش پاکستان و با سوء استفاده از پوشش شبه نظامیان مشغول انجام جرائم اجتماعی هستند، به زودی این افراد را به سزای اعمالشان خواهیم رساند و از مردم خواستار دور ماندن از عناصر و کاروان های نظامی ارتش پاکستان هستیم، زیرا هر آن ممکن حمله به آنها وجود دارد.

ارسال نظر

 
1