خبر فوری

 
 
بی ال اف از کشته شدن سه تن از فدائیان خود در عملیات نیروهای ارتش پاکستان خبر داد
کد خبر :1050689661

14:22 1399/09/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, درگیری, گهرام بلوچ, کیچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان روز گذشته با انتشار بیانیه ای از کشته شدن سه تن از شبه نظامیان خود در عملیات نیروهای ارتش پاکستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان روز گذشته با انتشار بیانیه ای از کشته شدن سه تن از شبه نظامیان خود در عملیات نیروهای ارتش پاکستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، گهرام بلوچ در این بیانیه که دیروز منتشر شد ابراز داشت: دیروز دوشنبه مطابق با هفدهم آذر ماه فدائیان ما و نیروهای ارتش پاکستان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و به درگیری با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: در این درگیری که تا دو ساعت به طول انجامید سه تن از فدائیان جبهه آزادی بخش بلوچستان به شهادت رسیده و چندین تن از اعضای ارتش دشمن نیز کشته و زخمی شدند.

گهرام بلوچ گفت: در جریان درگیری میان دو طرف سه تن از نیروهای ما به نام های مختار بلوچ معروف استاد نور از اهالی منطقه ملک آباد کیچ، عزیز بلوچ معروف به چاکر از اهالی ملک آباد و ساجد بلوچ معروف به آسمی از اهالی سری گدگی منطقه بالگتر به شهادت رسیدند، ما از آنان برای فداکاری در راه مبارزه با برده داری و تلاش برای آزادی بلوچستان تجلیل می کنیم، مبارزات و فداکاری آنها روشنایی بخش مسیر آزادی برای ما هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مختار بلوچ از 15 سال گذشته در رکاب جبهه آزادی بخش بلوچستان به فعالیت های مبارزاتی برای آزادی مشغول بوده است و با درجه سرگردی فرماندهی اردوگاه را بر عهده داشت، وی در مناطق مختلف بلوچستان همچون مزن بند دشت، مند، تمپ، بلیده و زعمران خدمات شایان و ارزشمندی را برای مبارزان بلوچ به سرانجام رساند.

طبق این بیانیه ساجد بلوچ یکی دیگر از کشته شدگان جبهه آزادی بخش بلوچستان نیز با درجه ستوانی، فرماندهی یکی از اردوگاه های این گروه را بر عهده داشت، وی در مناطق بالگتر، بلیده و زعمران فعالیت داشت.

گهرام بلوچ در بخش دیگری از این بیانیه در تشریح فعالیت ها و سوابق مبارزاتی عزیز بلوچ نیز گفت: عزیز بلوچ نیز مدت هفت سال است که در خدمت جبهه آزادی بخش بلوچستان در مناطق دشت، تمپ، ناصرآباد، بلیده و زعمران فعالیت داشت، وی همچنین با تخلص حیات گل نیز شعر می سرود.

ارسال نظر

 
1