خبر فوری

 
 
بی آر ای: فرمانده قذافی طی درگیری در بلیده به شهادت رسید
کد خبر :1014543752

15:50 1399/05/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, شبه نظامیان بلوچ,

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای از کشته شدن فرمانده قذافی بلوچ طی درگیری 5 ساعته درپی حمله ارتش پاکستان به تیم پیاده گشتی سازمان در منطقه پالام گوج از بلیده خبر داد .


بلوچستان : به گزارش راز نیوز| بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای از کشته شدن فرمانده قذافی بلوچ طی درگیری 5 ساعته درپی حمله ارتش پاکستان به تیم پیاده گشتی سازمان در منطقه پالام گوج از بلیده خبر داد و گفت: فرمانده با وجود زخمی شدن در درگیری، علاوه بر فرماندهی و ارائه دستورات به شبه نظامیان و درگیری سه ساعته در وضعیت زخمی، در خارج کردن شبه نظامیان از محاصره و نوشیدن جام شهادت موفق شد.

سخنگو ابراز داشت: با به طول انجامیدن درگیری، ارتش اشغالگر پاکستان مجبور به درخواست کمک هوایی شد و تعدادی از نظامیان به هلاکت رسیدند. وی با بیان اینکه سردار قذافی با نام مستعار بهار جان بلوچ از پنج سال گذشته در جنگ آزاد سازی ملی از بستر این سازمان نقش داشته است اظهار داشت، شهید اکرم بلوچ برادر بزرگتر وی نیز پنج سال قبل در حالیکه با دشمن از بستر بی آر ای می جنگید، به شهادت رسید. سردار قذافی بلوچ با زحمت و شجاعت خود خدمات ملی انجام داد و دو سال قبل مسئولیت فرمانده دوم اردوگاه چریکی به او داده شد. وی با انجام به نحو احسنت وظایف خود در این سمت، نقش مهمی ایفا کرد و از بهترین و شجاع ترین جنگجو ها بود.

 

بیبگر بلوچ با بیان اینکه سازمان اعلام می کند که به دلیل شجاعت ها و خدمات ملی، به شهید قذافی لقب "کوهسار وطن" را می دهد و شهادت برای نوجوانان بلوچ در برابر ارتش یک افتخار بزرگی است و روند قربانیان تا دستیابی به بلوچستان آزاد، ادامه خواهد داشت.

گفتنی است طی این درگیری یکی از جان باختگان ارتش پاکستان به اسم سید سجاد حسین شناسایی شده است.  

ارسال نظر

 
1