خبر فوری

 
بونو:در نزدیکی کاروان اکرام خان درانی،یک بمب باعث کشته شدن چهار نفر شد
کد خبر :329927512

21:08 1397/04/24


در اثر یک انفجار بمب در نزدیکی کاروان رهبر جمعیت علمای اسلام وزیر سابق فدرال اکرم خان دریانی که چهار نفر کشته و بیش از 10 نفر زخمی شدند، اما او خود از حادثه جان سالم به در برد.


بونو:در نزدیکی کاروان اکرام خان درانی،یک بمب باعث کشته شدن چهار نفر شد

در اثر یک انفجار بمب در نزدیکی کاروان رهبر جمعیت علمای اسلام وزیر سابق فدرال اکرام خان درانی که  چهار نفر کشته و بیش از 10 نفر زخمی شدند، اما او خود از حادثه جان سالم به در برد.

مجمع  مجلس ملی پاکستان اکرام خان درانی در انتخابات ریاست مجلس سازمان ملل متحد (MMA) در مقابل عمران خان رئیس دفتر تحکیم وحدت پاکستان، که  در انتخابات رقیب او قرار می گیرد ، شرکت می کند.

به گفته پلیس،راهی شدن اکرام خان درانی برای شرکت در انتخابات  در منتطه حومه بونو تعیین شده بود.در این حادثه، 13 تا 14 نفر، از جمله پرسنل پلیس، برای کمک پزشکی به بیمارستان مرکزی بونو منتقل شدند.افسر پلیس منطقه (DPO) خرم رشید، تأیید کرد که اکرم خان درانی در انفجار در معرض خطر قرار گرفته است.به گفته مسئول پلیس منطقه(RPO)بونو کریم خان، این انفجار 50 متری جلسه انتخاباتی اکرم خان درانی منفجر شد.وی همچنین اظهار داشت که حدود 40 نفر از معموران پلیس در حوزه قضایی مستقر شده و همچنین واکر گیتس(WalkThrough Gate) نیز نصب شده است.

حمله به کاروان اکرم خان درانی زمانی رخ داد که در روز 10 ژوئیه، یک حمله انتحاری طی یک نشست در منطقه اکاتوته استان پیشاور صورت گرفته بود. به گفته حزب ملی عمومی از جمله هارون بیولر،22 نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1