خبر فوری

 
به کارگیری تسلیحات جامانده ارتش آمریکا توسط شبه نظامیان علیه هند
کد خبر :1504923057

17:59 1400/12/02


برچسب ها : ارتش آمریکا, ارتش هند, تسلیحات, تسلیحات نظامی, جامو و کشمیر, خط کنترل مرزی, خط کنترل مرزی هند, شبه نظامیان, شبه نظامیان کشمیری, هند,

سرلشکر آجی چاند پوریا گفت: تسلیحات کشف شده از شبه نظامیان به هلاکت رسیده در خط کنترل مرزی معمولاً در دستان آنها دیده نمی شود


 

کشمیر: به گزارش راز نیوز | سرلشکر آجی چاند پوریا، افسر کل فرماندهی (GOC) بخش داگار ارتش هند طی گفتگوی مطبوعاتی گفت: تسلیحات کشف شده از شبه نظامیان به هلاکت رسیده در خط کنترل مرزی معمولاً در دستان آنها دیده نمی شود و این سلاح ها، تسلیحات به جامانده از نیروهای آمریکا پس عقب نشینی آنها می باشد. و ممکن است این سلاح ها نه تنها به دست شبه نظامیان بلکه در سطح کشمیر نیز گسترش پیدا کند.

وی افزود:علیرغم اجرای توافق آتش بس، عملیات هایی برای تهاجم به خط کنترل مرزی صورت گرفت که با تلاش های نیروهای امنیتی هند ناکام ماند.

وی ادامه داد: اوضاع پس از خروج نیروهای آمریکا تغییر یافته است بطوری که تروریست های افغانستان می توانند وارد پاکستان شده و سعی کنند به خط کنترل مرزی هند نزدیک شوند.

وی بیان کرد: حدود 150 تا 200 شبه نظامی در این منطقه حضور دارند که 40 تا 45 درصد آنها تبعه پاکستان هستند و این شامل کسانی نیست که شستشوی مغزی شده و برای انجام حملات انتحاری و نارنجکی فرستاده میشوند بلکه ما آنها را شبه نظامیان ترکیبی می نامیم.

وی در پایان گفت: تعداد، اعضا و جذب شبه نظامیان کاهش یافته و اوضاع کشمیر شمالی در حالت عادی می باشد

ارسال نظر

 
1