خبر فوری

 
به همراه آوردن بطری شراب در مسجدالاقصی توسط افسر صهیونیستی
کد خبر :548228660

16:11 1397/06/21


برچسب ها : اسرائیل, رژیم صهیونیستی, صهیونیسم, غزه, مسجدالاقصی,

به همراه آوردن بطری های شراب توسط افسر پلیس صهیونیستی به مسجد الاقصی، تشویق یهودیان و غیر مسلمانان به انجام بی احترامی نسبت به سومین مکان مقدس مسلمانان است.


شیخ عزام الخطیب طی انتشار بیانیه ای گفته است که، به همراه آوردن بطری های شراب توسط افسر پلیس صهیونیستی به مسجد الاقصی، تشویق یهودیان و غیر مسلمانان به انجام بی احترامی نسبت به سومین مکان مقدس مسلمانان است.

به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری خیبر صهیون، بی حرمتی های یهود و سربازان اسرائیلی نسبت به مسجد الاقصی هم چنان ادامه دارد. ویدویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن به وضوح نمایان است که یکی از افسران پلیس صهیونیستی با در دست داشتن بطری شراب درحال قدم زدن در مسجد الاقصی و قبة الصخره است.

از طرفی ملت فلسطین درپی این بی‌حرمتی افسر پلیس صهیونیستی، ابراز تاسف کرده و این عمل را نیز مورد مذمت قرار داده است.

شیخ عزام الخطیب این حرکت افسر پلیس صهیونیستی را موجب اشتعال احساسات ملت فلسطین و مسلمانان دانسته و گفته است که انجام چنین رفتارهایی جرم بوده و بی حرمتی نسبت به مقدسات مسلمانان متلقی می‌شود .

وی از رؤسای محافظت کننده مسجد الاقصی یعنی دولت اردن و تشکیلات خودگردان فلسطینی خواستار اقدامات قاطع و پیگیری عليه این بی حرمتی ها و افسر پلیس مربوطه را شده است.
وی افزود، به همراه آوردن بطری های شراب توسط سربازان یهود به مسجد الاقصی، تشویق یهودیان و غیر مسلمانان به انجام بی حرمتی نسبت به سومین مکان مقدس مسلمانان است.

شیخ عزام الخطیب گفت : به همراه آوردن بطری شراب توسط افسر پلیس یهودی آن هم علنا به مسجد الاقصی نشان از نیت های خطرناک و شوم دولت صهیونیستی دارد. از طرفی از عبادت مسلمانان در قبله اول جلوگیری می‌کنند و از طرفی اقامه نماز مسلمانان در مسجد الاقصی را تا ماه ها ممنوع می‌کنند، این اقدامات صهیونیستی نشان از افکار پلید آنها دارد.

ارسال نظر

 
1