خبر فوری

 
 
به هلاکت رسیدن 52 تروریست در عملیات نیروهای امنیتی در ولایت های مختلف افغانستان
کد خبر :632966849

15:08 1397/10/14


برچسب ها : ارتش افغانستان, افغانستان, طالبان افغانستان,

نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت های قندهار، ننگرهار، پکتیا، کپیسا، پکتیکا، غزنی، دایی کندی، فریاب، فراه، بادغیس، فاریاب و هلمند به عملیات علیه شبه نظامیان طالبان و داعش پرداختند.


کابل: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری خاما، نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت های مختلف اقدام به حمله و عملیات علیه شبه نظامیان طالبان  و داعش خراسان نمودند.

بر اساس گزارش منتشر شده، نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت های قندهار، ننگرهار، پکتیا، کپیسا، پکتیکا، غزنی، دایی کندی، فریاب، فراه، بادغیس، فاریاب و هلمند به عملیات علیه شبه نظامیان طالبان و داعش پرداختند.

طبق این گزارش، بر اثر حمله هوایی نیروهای افغانستان در شهرستان سروبی ولایت پکتیکا 4 عضو طالبان سوار بر موتور به هلاکت رسیدند، همچنین در عملیات زمینی نیروهای افغان در شهرستان المر ولایت فاریاب 13 تن از تروریست های طالبان به هلاکت رسیدند و تونل های مختلف متعلق به طالبان نیز منهدم گردید.

در این گزارش آمده است، در عملیات پاکسازی در شهرستان ترنکوت، 4 عضو طالبان کشته شدند.

همچنین در حین گشت نیروهای امنیتی در شهرستان سنگن ولایت هلمند افغانستان، بر اثر تیراندازی میان نیروهای امنیتی و طالبان، 7 تروریست طالبان به هلاکت رسیدند.

نیروهای امنیتی افغانستان مدعی شدند در عملیاتی در ولایت کپیسا، منطقه را از لوث مین های کار گذاشته شده پاکسازی نمودند و در حمله به مواضع طالبان، تعداد 8 تن از تروریست های این گروه به هلاکت رسیدند.

نیروهای امنیتی افغانستان همچنین در عملیات پاکسازی در شهرستان ده بالای ولایت ننگرهار، 4 عضو داعش را به هلاکت رساندند و 8 مین موجود در منطقه را منهدم نمودند.

در عملیات دیگر نیروهای امنیتی افغان در منطقه چارخ ولایت لوگر، 12 تروریست به هلاکت رسیدند.

ارسال نظر

 
1