خبر فوری

 
به نمایش گذاشته شدن پهپاد و کیت هدایت بمب ساخت پاکستان در نمایشگاه صنایع دفاعی "ایده های 2022"
کد خبر :1531756272

15:10 1401/08/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, اسلام آباد, پاکستان, پهپاد, تانک, صنایع دفاعی پاکستان, محصولات دفاعی, نمایشگاه, کراچی,

یازدهمین دور از نمایشگاه صنایع دفاعی با عنوان "ایده های 2022" از روز سه شنبه 24 آبان ماه در کراچی پاکستان آغاز به کار کرد و پاکستان در این نمایشگاه سلاح های ساخت داخلی خود را به نمایش گذاشته است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| یازدهمین دور از نمایشگاه صنایع دفاعی با عنوان "ایده های 2022" از روز سه شنبه 24 آبان ماه در کراچی پاکستان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که تا فردا جمعه 27 آبان ماه ادامه خواهد داشت، علاوه بر آنکه مرکز توجه هیئت های بسیاری از کشور ها قرار گرفته است، در آن حدود 300 غرفه دار از 32 کشور به ارائه محصولات جدید و نوآورانه خود پرداخته اند و حدود 500 هیئت از شرکت های مختلف پاکستانی و بین المللی در آن شرکت دارند.

شرکت های دفاعی پاکستان با جدید ترین تجهیزات و محصولات خود در نمایشگاه ایده ها شرکت کرده اند و 60 درصد تولیدکنندگان دفاعی بین المللی و 40 درصد پاکستانی حضور یافته اند. پاکستان در این نمایشگاه تجهیزات ساخت بومی خود چون تانک الخالد، مدل جدید جنگنده JF 17 thunder، موشک های ضد کروز، پهپاد ابابیل وی 5، کیت هدایت بمب های معمولی و دیگر سلاح ها را به نمایش گذاشته است.

 

سازمان صنایع دفاعی پاکستان کیت ویژه ای برای تبدیل بمب های معمولی به بمب های هدایت شونده ساخته است. کیت افزایش برد تکبیر یک فناوری هوشمند افزودنی در بخش دفاعی است، این کیت با نصب بر روی بمب هایی که از جت های جنگی در ارتفاع 30 هزار فوتی پرتاب می شوند، آنها را به یک بمب هدایت شونده تبدیل می کند که بمب پس از پرتاب می تواند هدف خود را تا فاصله 100 کیلومتری مورد اصابت قرار دهد. براساس گزارش ها، با فناوری هوشمند کیت می توان اهداف دشمن را بدون نقض حریم مرزی هدف قرار داد.

ارسال نظر

 
1