خبر فوری

 
 
به قتل رساندن یک فرد بلوچ در درگیری ساختگی توسط دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :295389397

15:10 1400/08/09


برچسب ها : CTD, تیراندازی, دایره مبارزه با تروریسم, ربودن افراد بلوچ, عملیات ساختگی, مستونگ,

دایره مبارزه با تروریسم (CTD) بار دیگر طی ایجاد عملیات ساختگی در منطقه مستونگ ادعا کرد در شامگاه 30 مهر (22 اکتبر) طی تبادل تیراندازی 9 تن کشته شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم (CTD) بار دیگر طی ایجاد عملیات ساختگی در منطقه مستونگ ادعا کرد در شامگاه 30 مهر (22 اکتبر) طی تبادل تیراندازی 9 تن کشته شدند اما پس از تحقیفات صورت گرفته یک شخص از آن 9 نفر به نام یار محمد فرزند دادا خان در ماه مارس سال 2016 توسط نیروهای امنیتی ربوده شده بود.

بر اساس جزئیات، یار محمد در اصل ساکن منطقه مروار بود که پس از که پس از متاثر شدن عملیات نظامی در این منطقه به کویته مرکز ایالت بلوچستان نقل مکان کرد.

یارمحمد حوالی ساعت 21 شب توسط نیروها و پرسنل اطلاعاتی پاکستان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد و پس از آن هیچ اطلاعی از وی به دست نیامد.

لازم به ذکر است سه روز گذشته، سخنگوی CTD مدعی شد که این اداره عملیاتی را در منطقه روشی ماستونگ انجام داده و 9 نفر از اعضای ارتش آزادی بخش بلوچ، جبهه آزادی بخش بلوچستان و ارتش متحد بلوچستان در تبادل آتش کشته شدند.

بنظر میرسد افرادی که در این عملیات ساختگی کشته شدند افراد ربوده شده توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان بوده اند.

از سوی دیگر نگرانی مفقودین در حالی افزایش یافته که بستگان حتی اجازه ملاقات با افراد مذکور را ندارند.

توجه داشته باشید که این اولین مورد از قتل افراد بی گناه توسط  CTD نیست بلکه در ایجاد حمله های ساختگی، CTD کارنامه درخشانی دارد.

ارسال نظر

 
1