خبر فوری

 
 
به قتل رساندن افراد ریوده شده در حمله های ساختگی توسط دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :1179566019

17:53 1400/04/17


برچسب ها : CTD, آژانس های اطلاعاتی, بلوچستان, تروریست, دایره مبارزه با تروریسم, ربودن افراد بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, کویته,

گروه دایره مبارزه با تروریسم پاکستان بار دیگر افراد ربوده شده را با ایجاد حمله های ساختگی به قتل رساند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | گروه دایره مبارزه با تروریسم پاکستان بار دیگر افراد ربوده شده را با ایجاد حمله های ساختگی به قتل رساند. به گفته منابع بلوچ، طی چند روز گذشته، افرادی که در حمله های ساختگی دایره مبارزه با تروریسم کشته شدند، توسط  نیروهای امنیتی ربوده شده بودند.

گروه دایره مبارزه با تروریسم (CTD) مدعی شده است که طی درگیری با تروریست ها در منطقه کویته 5 تن از آنها را به هلاکت رساندیم، اما هنوز مقامات افراد کشته شده را شناسایی نکرده اند.

ایستگاه پلیس دی بلوچستان طی تحقیقات در این زمینه توانست یکی از آن افراد به نام قدرت الله فرزند محمد وارث ملازئی، نوجوانی در منطقه خاران بلوچستان را شناسایی کند.

قدرت الله طی 3 ماه گذشته در منطقه خاران بلوچستان توسط نیروهای امنیتی در خانه خود ربوده شد و اما طی دو روز گذشته با ایجاد یک حمله ساختگی

 توسط CTD به قتل رسید.

توجه داشته باشید که این اولین مورد از قتل افراد بی گناه توسط  CTD نیست بلکه در ایجاد حمله های ساختگی، CTD کارنامه درخشانی دارد.

در تاریخ 29 دی سال 1399 (18 ژانویه 2021)، کمربندی شرقی شهر کویته، نیروهای امنیتی پس از بازرسی از دو نوجوان سمیع الله پرکانی و جمیل احمد پرکانی، آنها را بازداشت کرده و به گروه دایره مبارزه با تروریسم تحویل داده است.

این دو نوجوان در روز های آینده توسط CTD طی یک حمله ساختگی در منطقه مستونگ همراه با سه نفر دیگر که در روز های گذشته بازداشت شده بودند به قتل رسیدند.

همچنین در مرداد سال ۱۳۹۹ (آگوست سال 2020)، یک رویداد مشابه در راجن پور رخ داد که پلیس ادعا کرد پنج نفر در یک درگیری کشته شدند، پس از آن، احزاب سیاسی بلوچ ادعاهای پلیس را رد کردند.

در ماه گذشته، CTD ادعا کرد که طی یک عملیات تیراندازی با گروه تروریستی، 4 تن از آنها کشته شده و 6 نفر دیگر موفق به فرار شدند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم افزود: همچنین مقدار زیادی اسلحه و مهمات از محوطه استقرار تروریست ها کشف شد.

در همین حال، منابع بلوچ گفتند: در میان کشته شدگان ، ملا مادو مزاری مری بود که دو سال پیش توسط نیروهای امنیتی و آژانس های اطلاعاتی در ایستگاه جتک واقع در کویته بازداشت و ربوده شد.

ارسال نظر

 
1