خبر فوری

 
 
به شهادت رسیدن یک نوجوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی
کد خبر :2069148503

15:44 1397/11/16


برچسب ها : اسرائیل, تیراندازی, رژیم صهیونیستی,

نظامیان رژیم اشغالگر قدس در جدیدترین جنایت خود، یک نوجوان فلسطینی را به شهادت رساندند و یک نوجوان دیگر را نیز زخمی نمودند.


 

بیت المقدس: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس، نظامیان رژیم اشغالگر قدس در جدیدترین جنایت خود، یک نوجوان فلسطینی را به شهادت رساندند و یک نوجوان دیگر را نیز زخمی نمودند.

طبق گزارش رسانه های بین المللی، نیروهای رژیم صهیونیستی در ایست و بازرسی روستای الجالامه فلسطین، با تیراندازی به سمت دو موتور سوار نوجوان فلسطینی، یک نوجوان 19 ساله به نام عبدالله فیصل را به شهادت رسانده و یک نوجوان 15 ساله را مجروح نمودند.

نوجوان 19 ساله به نام عبدالله فیصل پس از رسیدن به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت و دیگر نوجوان موتورسوار به نام عمر احمد نیز از ناحیه پا و کمر دچار جراحت گردیده است.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شده اند که این نوجوانان قصد بمب گذاری در ایست و بازرسی منطقه جنین را داشتند و به همین دلیل توسط ماموران اسرائیلی هدف قرار گرفت.

مردم محلی با رد این ادعاهای مقامات اسرائیلی گفتند هر دو نوجوان موتور سوار غیر مسلح بودند و در حین عبور از مرکز ایست و بازرسی جنین بودند که هدف تیراندازی نیروهای اسرائیلی قرار گرفتند.

ارسال نظر

 
1