خبر فوری

 
 
به شهادت رسیدن یک فرد شیعه از اهالی منطقه غیور پاراچنار در بند سازمان اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1990872403

11:18 1397/10/04


برچسب ها : ISI, پاراچنار, پاکستان, سازمان اطلاعات پاکستان, ناصر حسین بنگش,

ناصر حسین بنگش ساکن منطقه خرلاچی پاراچنار، از سه سال گذشته به دست سازمان اطلاعات پاکستان(ISI)، ناپدید شده بود و هیچ خبری از وی در دست نبود.


 

پاراچنار: به گزارش راز نیوز از منطقه پاراچنار پاکستان، یکی فرد دیگر از شیعیان غیور منطقه پاراچنار که از سه سال گذشته توسط سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) ربوده شده بود، به علت شدت ظلم و شکنجه ی ماموران اطلاعاتی پاکستان در دوران بازداشت به شهادت رسید.

ناصر حسین بنگش ساکن منطقه خرلاچی پاراچنار، از سه سال گذشته به دست سازمان اطلاعات پاکستان(ISI)، ناپدید شده بود و هیچ خبری از وی در دست نبود.

ربوده شدن شهروندان پاکستانی توسط سازمان اطلاعات پاکستان به معضلی برای شهروندان پاکستانی تبدیل گشته است، به صورتی که هیچ فردی از شر ماموران اطلاعاتی پاکستان در امان نیست، و سازمان اطلاعات پاکستان به بهانه های واهی و پوچ اقدام به ربودن شهروندان پاکستانی با هر مذهب و قومیتی مینماید.

 

خبر تکمیلی :

نماز جنازه شهید کربلائی ناصر حسین بنگش در مقابل باشگاه خبرنگاران پاراچنار در حالت اعتراض آمیزی برگزار شد. شهید ناصر حسین در سال 1394 توسط نیروهای اطلاعاتی پاکستان ربوده شده بود . پس از گذشت سه سال و انتقال وی به زندان بنو، شهید ناصر حسین به دلیل شدت جراحات وارده و شکنجه تاب توان نیاورده و به درجه رفیع شهادت نایل گردید. گفتنی است نماز جنازه شهید باشکوه و تعداد شرکت کنندگان زیادی برگزار شد.

ارسال نظر

 
1