خبر فوری

 
 
به شهادت رسیدن یک زائر زن بر اثر اقدامات وحشیانه نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :23115060

11:42 1397/07/24


برچسب ها : بلوچستان, جکیب آباد, زائران حسینی, زبیده خانم,

بر اثر اقدامات فرقه گرایانه و وحشیانه نیروهای امنیتی پاکستان و اذیت و آزار زائرین عتبات عالیات ، یک زائره اهل کراچی به نام زبیده خانم شهادت رسید.


جیکب آباد:به گزارش راز نیوز،بر اثر اقدامات فرقه گرایانه و وحشیانه نیروهای امنیتی پاکستان و اذیت و آزار زائرین عتبات عالیات ، یک زائره اهل کراچی به نام زبیده خانم شهادت رسید.

بر اساس گفته شاهدین موجود در محل حادثه،پس از آنکه پلیس محلی،اتوبوس حامل زائرین را در حین ورود به محدوده ایالت بلوچستان متوقف نمود و از سالار کاروان تقاضای رشوه به مبلغ 10 هزار روپیه برای عبور از این محدوده را کرد،این زائر زن با پیاده شدن از اتوبوس از ماموران پلیس تقاضا کرد که اجازه عبور به این اتوبوس داده شود.

ماموران پلیس بلوچستان نیز در پاسخ به تقاضای این زائر میانسال،با بی احترامی او را به عقب رانده و خودرویی را از روی وی گذراندند که بر اثر این اقدام وحشیانه نیروهای پلیس،زائر زن از ناحیه سر دچار خونریزی شدید شد و نهایتا به علت شدت ضربه و خونریزی به مقام شهادت نایل آمد.

طبق گفته برخی از شاهدان،رئیس پاسگاه پلیس به علت نوشیدن شراب و شدت مستی در حال رانندگی بود،عامل اصلی شهادت این زائر زن بود است.

گروه های مختلف شیعیان در واکنش به این اقدام وحشیانه نیروهای پلیس آن را به شدت محکوم نموده و خواستار بازداشت و مجازات عاملین این حادثه تاسف بار شدند.

ارسال نظر

 
1