خبر فوری

 
 
به احتمال قوی نقشه قتل مولانا سمیع الحق توسط آئی ایس آئی پاکستان طراحی شده بود
کد خبر :21934868

20:22 1397/08/11


برچسب ها : آئی ایس آئی, ارتش پاکستان, حمله, سمیع الحق, قتل, مولانا,

مولانا سمیع الحق کاملا ضد خواسته های ارتش پاکستان و سازمان اطلاعاتی آئی ایس آئی بوده است


 

به گزارش راز نیوز به احتمال قوی نقشه قتل مولانا سمیع الحق توسط آئی ایس آئی پاکستان  طراحی شده بود

 

نا گفته نماند که فعالیت های اخیر مولانا سمیع الحق کاملا ضد خواسته های ارتش پاکستان و سازمان اطلاعاتی آئی ایس آئی بوده است و در همین راستا ما شاهد حملات پی پی در پی طالبان علیه نیروهای ارتش در نقاط مختلف پاکستان بوده ایم و این حملات طراحی شده از سوی گروه بزرگ حقانی که سرپرستی آن را مولانا سمیع الحق داشته است تحقق می پذیرفت۔

 

همچنین مولانا سمیع الحق در دیدار ها و  صحبت های خود با سازمان اطلاعاتی آئی ایس آئی از خواسته های این سازمان و ارتش پاکستان کاملا صرف نظر می کرد و میان سازمان اطلاعاتی پاکستان و مولانا سمیع الحق در روزهای اخیر تنشی هم بوجود آمده بود۔

 

همچنین میتوان گفت که سازمان اطلاعاتی آئی ایس آئی در صدد اجرائی کردن برنامه های خود درگروهای  طالبان پاکستان و افغانستان می بود که مولانا سمیع الحق یک دیوار بزرگی میان خواسته های آئی ایس آئی می بود و با نفوذ قوی که مولانا سمیع الحق داشت نمی گذاشت که برنامه های آئی ایس آئی در طالبان پاکستان و افغانستان عملی شود۔

 

به احتمال خیلی زیاد قوی میتوان گفت که چوں سازمان آئی ایس آئی فردی مورد اطاعت خود را در این میان خواستار بود مولانا سمیع الحق را از بین برد تا بتواند برنامه های خود را در طالبان و گروه حقانی به آسانی عملیاتی کند  

ارسال نظر

 
1