خبر فوری

 
 
به احتمال خیلی قوی جنرال عاصم منیر به عنوان سازمان آئی ایس آئی منسوب خواهد شد
کد خبر :1887419137

21:10 1397/07/11


برچسب ها : آئی ایس آئی, انتخاب, جدید, رئیس, سازمان اطلاعات پاکستان,

طبق بعضی از رسانه ها در فزای مجازی به احتمال قوی جنرال عاصم منیر بعنوان فرمانده سازمان اطلاعاتی پاکستان آئی ایس آئی منتخب خواهند شد


 

به احتمال خیلی قوی  جنرال عاصم منیر به عنوان سازمان آئی ایس آئی منسوب خواهد شد

 

به گزارش راز نیوز طبق بعضی از رسانه ها در فزای مجازی به احتمال قوی جنرال عاصم منیر بعنوان فرمانده سازمان اطلاعاتی پاکستان آئی ایس آئی منتخب خواهند شد۔

بعد از بازنشست جنرال نوید مختار رئیس فعلی سازمان آئی ایس آئی برای ریاست این سازمان ۵ اسم ارائه داده شد که در آن سرلشکران  ندیم زکی منج،وسیم اشرف،عبد العزیز،محمد عدنان، و عاصم منیر شامل می باشند۔

نا گفته نماند که برای این پوست نهادهای مختلف حامی ارتش حمایت کامل را از جنرال عاصم منیر نشان داده اند که طبق بعضی از اخبارها در فزای مجازی جنرال عاصم منیر بعنوان رئیس سازمان اطلاعات پاکستان آئی ایس آئی منتخب خواهد شد۔

طبق گفته رسانها فردی که مورد نظر نهادهای ارتش به چشم می خورد وی جنرال عاصم منیر می باشد که حمایت بی سابقه ای از نهادهای ارتش در فزای مجازی و رسانه ها دیده میشود۔

ناگفته نماند که جنرال عاصم منیر در حال حاضر بعنوان مدیر کل اطلاعات نظامی خدمات خود را انجام میدهند و قبل از این وی وی فرماندهی بخش منطقه سیاچن را داشته اند و همچنین فرماندهی تیپ های متفاوت را در مناطق عملیاتی داشته اند۔

 

با در نظر گرفتن شرائط فعلی و حمایت های بی سابقه نهادهای ارتش بنظر می رسد که جنرال عاصم منیر رئیس بعدی سازمان اطلاعاتی آئی ایس آئی پاکستان خواهند بود۔

 

ارسال نظر

 
1