خبر فوری

 
 
بنر ها و پیام خوش آمدید شخصیت های مذهبی به بن سلمان در پاکستان
کد خبر :424850544

17:06 1397/11/26


برچسب ها : بن سلمان, پاکستان, سرمایه گذاری, عربستان سعودی, ولیعهد,

در برخی از مناطق مختلف کشور پاکستان بنرهایی به منظور استقبال و ابراز خوش آمدید به بن سلمان نصب شده اند.


 

به گزارش راز نیوز، فردا شنبه مصادف با 16 فوریه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در سفری دو روزه وارد کشور پاکستان خواهد شد. سفر وی حامیان و منتقدان زیادی داشته است. عده ای با در نظر گرفتن جنایات محمد بن سلمان در کشورهای یمن، بحرین و خود عربستان سعودی و حمایت آل سعود از گروه های تروریستی مخالف سفر او به پاکستان و استقبال گرم مقامات دولتی پاکستان هستند و از طرفی نیز برخی دیگر به دلیل سرمایه گذاری ها و کمک های مالی بن سلمان ابراز خرسندی می کنند.
 


در برخی از مناطق مختلف کشور پاکستان بنرهایی به منظور استقبال و ابراز خوش آمدید به بن سلمان نصب شده اند.
ترندی با هشتگ pakistansmileagain# در حال فعالیت در فضای مجازی پاکستان برای حمایت از سفر بن سلمان به پاکستان و ابراز محبت با وی است، از طرفی قابل ذکر است که ترند های مخالف نیز وجود دارند.

گروه اهل سنت و الجماعت پاکستان ( سپاه صحابه) همچون برخی دیگر گروه های تکفیری از سفر بن سلمان به پاکستان ابراز خرسندی کرده و خوش آمدید گفته است.

 


اورنگزیب فاروقی رهبر سپاه صحابه نیز در پیام تویتری خود با عصبانیت تمام از مقامات امنیتی درخواست پیگیری و بررسی افرادی را کرده است که از ورود بن سلمان به پاکستان ناراحت هستند. وی افزود، چنین عناصری دشمنان ملت و کشور پاکستان بوده و خواهان پیشرفت این کشور نیستند. باید دید که این افراد با اشاره چه کسانی دست به چنین اقدامات مخالفت آمیزی می زنند؟ افرادی که چشم دیدن پیشرفت پاکستان را ندارند نزد رهبرانشان بروند.
وی افزود : مقامات امنیتی باید علیه عناصر دشمن و افرادی که توطئه های دشمنان را در داخل اجرا می کنند عملیاتی انجام دهند . افرادی که علیه سفر بن سلمان به پاکستان بیانیه می دهند یا مصاحبه مطبوعاتی می کنند در حقیقت دشمن روابط دوستانه پاکستان و عربستان سعودی هستند .

 


سناتور مجلس و رهبر جماعت اسلامی پاکستان در پیامی با ابراز خوش آمدید و خیر مقدم از ورود بن سلمان به پاکستان ابراز داشت که روابط دو کشور پاکستان و عربستان سعودی بر پایه روابط اسلامی غیر قابل افول استوار هستند. روابط دو کشور قدیمی و غیر قابل تسخیر هستند. وی ابراز داشت که دو کشور با همکاری یکدیگر جامعه اسلامی را از مشکلات نجات خواهند داد. دو کشور امید امت مسلمان هستند. عربستان سعودی به دلیل دستیابی به مقام خادم حرمین شریفین، رهبری حقیقی جامعه اسلامی را بر عهده دارد. وی طی اشاره به جنگ های پاکستان با هند گفت : در این جنگ ها عربستان سعودی کشور پاکستان را با حمایت و کمک های خود، مورد احسان و لطف خود قرار داده است. پاکستان به عنوان تنها دارنده قدرت هسته ای دفاع از امت مسلمان و عربستان سعودی را از وظایف خود می داند.

 

ارسال نظر

 
1