خبر فوری

 
 
بمب گذاری مقابل رستوران چینی در کراچی نافرجام ماند
کد خبر :243249515

14:12 1399/09/25


برچسب ها : بمب گذاری, پلیس کراچی, تیم خنثی سازی بمب, جنوب کراچی,

افسر ارشد پلیس منطقه جنوب کراچی از کشف و خنثی سازی یک بمب نصب شده بر روی خودروی سواری در میدان بلاول این شهر خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| افسر ارشد پلیس منطقه جنوب کراچی از کشف و خنثی سازی یک بمب نصب شده بر روی خودروی سواری در میدان بلاول این شهر خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیراز نذیر افسر ارشد پلیس جنوب کراچی در این خصوص خبر داد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر نصب بمب بر روی یک خودروی شاسی بلند توسط راکبان موتورسکیلت ناشناس در میدان بلاول، بلافاصله نیروهای پلیس و تیم ویژه خنثی سازی بمب در محل حضور یافتند.

طبق گفته این مقام پلیس کراچی؛ نیروهای پلیس پس از حضور در محل مذکور خودروی بمب گذاری شده را شناسایی نموده و با تخلیه منطقه در محدوده 200 متری آن را به محاصره خود درآوردند، تیم خنثی سازی بمب نیز با حفظ تدابیر امنیتی و ایمنی توانستند بمب را خنثی کنند.

طبق گفته پلیس سرنشینان خودروی مذکور تبعه چین بوده که پس از انتقال به مکان امن اظهارات آنان مبنی بر عاملان احتمالی این حمله ثبت گردید.

شیراز نذیر افزود: جزئیات بیشتر پس از دریافت گزارش نهایی تیم خنثی سازی بمب منتشر خواهد شد، خودروی بمب گذاری شده متعلق به یک رستوران چینی واقع در منطقه کلیفتن بود و سرنشینان این خودرو نیز کارگران رستوران بودند.

از سوی دیگر یک منبع آگاه امنیتی در این خصوص خبر داد: همراه با دستگاه مورد استفاده برای انفجار مقدار یک کیلوگرم مواد منفجره نیز کشف و ضبط گردید، طبق گفته این منبع آگاه تروریست ها از جای دور سعی در منفجر نمودن بمب مذکور از طریق کنترل از راه دور نمودند، اما تنها چاشنی انفجاری منفجر گردید اما دستگاه مورد استفاده به علت نقایص فنی از کار افتاد.

 

ارسال نظر

 
1