خبر فوری

 
 
بلوچستان: مدرسه دخترانه در شهر پشین را به آتش کشیدند/ کشف بمب در مدرسه شهر بونو
کد خبر :1935783000

19:40 1397/05/16


برچسب ها : مدرسه,

مدرسه دخترانه در شهر پشین را به آتش کشیدند/ کشف بمب در مدرسه شهر بونو


 

در شهر بلوچستان مدرسه دخترانه توسط افراد ناشناس به آتش کشیده شد درحالی که چند نفر دیگر برای آتش زدن مدرسه پسرانه ناکام ماندند. پلیس با دستگیری چند نفر تحقیقات را در این مورد آغاز کرده است. از طرف دیگر پلیس موفق به جلوگیری از انفجار در مدرسه ای در شهر بونو شد.

به گزارش راز نیوز به گفته پلیس منطقه افراد ناشناس در منطقه شرنه در شهر پشین مدرسه دخترانه را به آتش کشیدند. طی این آتش سوزی اطلاعات، مبلمان و موکت مدرسه کاملا از بین رفته است. طبق اطلاعات به دست رسیده افراد ناشناس پس از انداختن بنزین از پنجره مدرسه را به آتش کشیدند.

در همین حال افراد ناشناس در اقدامی جداگانه، خواستند تا مدرسه پسرانه را به آتش بکشند اما با ورود پلیس از کار بازمانده و فرار کردند. طبق گفته مقامات منطقه پس از دستگیری چند نفر تحقیقات این پرونده آغاز شده است.

 

در شهر بونو نیرو های امنیتی توانستند از انفجاری در مدرسه جلوگیری کنند

در منطفه تهانه مندا شهر بونو تیم امنیتی توانست بمب جاسازی شده در مدرسه را کشف کرده و از کار بی اندازد. طبق گفته پلیس منطقه بمب در مدرسه دبستان دولتی نصب و جاسازی شده بود که توانستیم آن را مهار کنیم. به همراه بمب، ساچمه های آهنی و سیم های جاسازی شده بودند که همه آنها با رسیدگی به موقع مهار شدند.

ارسال نظر

 
1