خبر فوری

 
 
بلوچستان: آغاز سرکوب عناصر تامین کننده مالی تروریسم توسط آژانس تحقیقات فدرال پاکستان
کد خبر :277299236

13:33 1399/09/08


برچسب ها : FATF, پاکستان و گروه ویژه اقدام مالی, پولشویی, تامین مالی تروریسم, حواله, گروه ویژه اقدام مالی,

آژنس تحقیقات فدرال پاکستان FIA عملیات خود علیه عناصر تامین کننده مالی تروریسم و دست اندر کاران حواله ارزی غیرقانونی در ایالت بلوچستان را آغاز کرده است.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| آژنس تحقیقات فدرال پاکستان FIA عملیات خود علیه عناصر تامین کننده مالی تروریسم و دست اندر کاران حواله ارزی غیرقانونی در ایالت بلوچستان را آغاز کرده است. براساس گزارش ارائه شده توسط سخنگوی این آژانس، بخش بانکداری تجاری این آژانس اقدامات و سرکوب فعالیت های حواله ارزی غیرقانونی، پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای منافع ملی و دستور کار ارائه شده توسط گروه ویژه اقدام مالی FATF را آغاز کرده است. گفتنی است این آژانس همچنین علیه تعدادی از افرادی که در انتقال پول و حواله ارزی غیرقانونی نقش داشته اند دو پرونده تشکیل داده است.

سخنگوی آژانس در ادامه بیانات خود در این رابطه، خاطر نشان ساخت که اف آی ای، اسنادی در رابطه با تامین مالی تروریسم و حساب های بانکی را جمع آوری کرده است که این حساب های بانکی پس از مسدود شدن، برای ادامه تحقیقات به نهادهای مربوطه ارسال شده اند. تاکنون طی این عملیات، فعالیت با بررسی چک های مختلف میلیونی و معاملات غیرقانونی میلیارد ها روپیه ای توسط بانک های مختلف از جمله 1 میلیون روپیه پاکستانی، 1100 دلار، 30 میلیون ارز ایرانی و یک هزار ارز ترکیه آغاز شده است.

ارسال نظر

 
1