خبر فوری

 
 
بلاول بوتو : وزرای فدرال با گروه های تروریستی همکاری می کنند
کد خبر :37990492

19:32 1398/01/10


برچسب ها : پاکستان, تروریسم, دولت, نروریست, وزیر,

رئیس حزب پیپلزپارتی بلاول بوتو طی گفتگو با خبرنگاران گفت : وزرای فدرال با گروه های تروریستی همکاری می کنند .


 

به گزارش راز نیوز، رئیس حزب پیپلزپارتی بلاول بوتو طی گفتگو با خبرنگاران گفت : باید برای بهبودی وضعیت آینده پاکستان، با گروه های ممنوعه و تروریستی مبارزه کنیم. من اسم کسی را ذکر نکرده بودم، تنها گفته بودم که سه تن از وزرای فدرال با گروه های ممنوعه روابط دارند. درعوض برکناری چنین وزرایی، یک وزیر دیگر با چنین صفاتی را روی کار آورده اند. چنین وزیری را عضو دولت کرده اید که نه تنها مرحومه بی نظیر بوتو نام وی را ذکر کرده بود، بلکه او در قتل دینیئل پرل نیز نقش داشته است. درست است که وزیر بنانا خان حق دارد، اما به دنیا چه پیامی را می خواهید برسانید، اینکه آیا تروریست وزیر شما است؟
وی طی انتقاد از نخست وزیر پاکستان عمران خان گفت : دولت او از سازمان پاسخگویی ملی (نیب) آغاز و در همان نقطه نیز به پایان می رسد. سازمان پاسخگویی ملی قانون سیاهی است که برخلاف افراد سیاسی مخالف نگاشته شده است. نخست وزیر نه تنها در مبارزه با فساد مالی جدی نیست، بلکه وی تنها علیه سیاستمداران مخالف خود پرونده های دروغین تشکیل می دهد. درصورت اثبات جرم علیه شخصی، دیگر نباید به قدرت او توجه کرد، اما با وجود مدارک مسند علیه وزیر، هیچ گونه اقدامی علیه او انجام نمی شود.

بلاول بوتو سخنان نخست وزیر عمران خان در رابطه با افغانستان را نامناسب خواند و افزود : ما خواستار برپایی صلح در افغانستان هستیم، و تنها نمایندگان آن می توانند در رابطه با آینده کشورشان تصمیم گیری کنند.
اپوزیسیون تحت فشارهای دولت قرار نخواهد گرفت و ما از گرفتن حقوق مردم با زور جلوگیری خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1