خبر فوری

 
 
بلاول بوتو: شرکت احزاب غیر قانونی در انتخابات، توهین به دموکراسی است
کد خبر :1313979996

20:23 1397/04/27


به گفته بلاول بوتو، بیان سخنان ناسزا برای سیاست کشور ضرر بزرگی به حساب می آید. عمران خان فکر میکند می تواند با تؤطئه نخست وزیر شود. وی در پاسخ به سوالی گفت شرکت حزب های غیر قانونی در انتخابات به معنی تمسخر دموکراسی است و من آن را محکوم می کنم.


در شهر لالا موسی ایالت پنجاب در تظاهرات انتخاباتی طی مصاحبه با خبرنگران گفت بیان سخنان ناسزا برای سیاست کشور ضرر بزرگی به حساب می آید و عمران خان فکر میکند می تواند با تؤطئه نخست وزیر شود. عمران خان از انتخابات بدون تخلف می ترسد.

 

علیه ما توطئه های زیادی تشکیل می دهند اما تمامی طرفداران از ما حمایت و با توطئه ها مبارزه خواهند کرد. در گذشته نیز با توطئه ها جنگیدیم و بعدها نیز خواهیم جنگید. مردم با شرکت در انتخابات می توانند به این توطئه ها پایان دهند. ما از فلسفه شهیده بی نظیر بوتو خواهیم کرد و سیاست مثبتی خواهیم ساخت.

 

طی جوابی به خبرنگار بلاول بوتو عنوان کرد در سیاست پنجاب بحران ایدئولوژیک وجود دارد. احزاب غیر قانونی نباید در انتخابات شرکت کنند، شرکت احزاب غیرقانونی در انتخابات را نوعی اهانت به دموکراسی تلقی کرده و آن را به شدت محکوم میکنم.

 

ناگفته نماند بلاول بوتو کاندید جوانی از حزب PPP، پسر بی نظیر بوتو است و او اولین باری است که در انتخابات بعنوان کاندید مستقیماً شرکت میکند. او اکنون برای تبلیغات حزبی خود به پنجاب سفر کرده است.

ارسال نظر

 
1