خبر فوری

 
 
بعداز ۲۲ سال تلاش و کوشش خدا به من توفیق داد که خوابم را به حقیقت برسانم عمران خان
کد خبر :1320109280

20:56 1397/05/04


بعداز ۲۲ سال تلاش و کوشش خدا به من توفیق داد که خوابم را به حقیقت برسانم عمران خان


 

(بعداز ۲۲ سال تلاش و کوشش خدا به من توفیق داد که خوابم را به حقیقت برسانم.( عمران خان  

 

رئیس حزب تحریک انصاف عمران خان اتهامات تقلب در انتخابات را که از سوی حزب های سیاسی نسبت داده شده بود را رد کرد ایشان اظهار داشت در صورت شکایت حاضر هستم صندوق های رای را دوباره باز کنم۔

 

به گزارش رازز نیوز به نقل از جیو نیوز عمران خان رئیس حزب تحریک انصاف و نخست وزیر متوقع آینده پاکستان امروز در شهر بنی گاله در طی یک سخنرانی اظهار داشت که بعدد از ۲۲ سال تلاش و کوشش خدا به من توفیق داد که خوابم را به حقیقت برسانم ۔

وی در طی یک سخنرانی تلویزیونی اظهار داشت کسانی که با تحمل کردن  گرمای شدید در اںتخابات شرکت کردند به آںها تبیریک می گویم

 

به نیروهای امنیتی و کاندید های که برای برگزاری این انتخابات جان خود را تقدیم کردند ادای احترام میکنم ۔

 رئیس حزب تحریک انصاف گفت تاثیر گذار ترین شخصیت برای من ذات والای پیامبر اکرم ﷺ میباشد چونکه ایشان نظامی را نهادینه کردند که نظیر آن در این دنیا نمیباشد۔

عمران خان اظهار داشت که کی او می خواهد پاکستان را یک حکومتی رفاهی مثل حکومت پیامبر اکرمﷺ بسازد ولی در حکومت های فعلی پاکستان چیزی که مشاهده میشود بر عکس این بودہ است۔ در پاکستان مردم زنگیشان را زیر فقر اداره میکنند۔

 

 

عمران خان گفت در مملکت پاکستان دو میلیون و پانصد نفر از بچه ها در مدارس نیستند ۔ کشوری که بیشترین آمار کشته شدن  در دوران حاملگی دارد کشور پاکستان است و همچنین بخاطر کمبود آب تمیزبیشترین تلافات را در پاکستان داریم

 

ایشان اظهار داشت که بیشرتین سیاست های دولت من برای افراد مستضعف و زمین داران خواهد بود۔

 

در دولت من عمل احتساب از خود وزیران شروع  خواهد شد۔ و روند قانونی برای همه یکسان خواهد بود امروز اگر غرب از ما پیشرفته تر است بخاطر اعمال قانون است ۔

 

ما اداره های خواهیم ساخت که سیستم حکومتی این کشور را درست خواهد کرد ۔ برای پاکستان یک سیستم حکومتی خواهیم ساخت که تا به حال کسی چنین سیستم را تجربه نکرده است۔

 

با روش ساده زیستی  و بدون اصراف این دولت را اداره خواهیم کرد۔  و همچنین از مالیاتی که مردم پرداخت میکنند حفاظت خواهیم کرد ۔

 

نصف مردم پاکستان زیر خط فقر زندگی میکنند در چنین وضعی احساس شرم میکنم که در خانه نخست وزیری زندگی کنم۔

 

دولت ما تصمیم خواهد گرفت که چه اداره ای بجای خانه نخست وزیر باشد۔ سعی مان بر این خواهد بود که خانه های فرمانبردارن  برای استفاده مردم و حل مشکلاتشان  باشد۔

 

عمران خان اظهار داشت روابط دوطرفه بین پاکستان و آمریکا را خواستاریم

در باره سیاست خارجی عمران خان اظهار داشت که افغانستان همسایه ما میباشد اگر در آن کشور امنیت باشد در کشور ما هم امنیت برقرار خواهد بود

 

از افغانستان مثل کشور های غربی خواستار روابط دو جانبه میباشم باید مرزهای دو کشور باز باشد و همچنین برای برقراری امنیت در کشور پاکستان ما کمک لازم را خواهیم کرد۔

 

عمران خان اظھار داشت خواستار روابط دوجانبه از آمریکا میباشیم که این روابط برای هر دو کشور فائده مند باشد ما میخوهیم با آمریکا روابطی متوازن داشته باشیم

 

 عمران خان در باره ایران اظهار داشت که ایران همسایه پاکستان است و با ایران روابط خوبی را خواستاریم همچنین عربستان همیشه با پاکستان بوده سعی ما بر این خواهد بود که در خاورمیانه رفتارمان دوستانه باشد۔

 

در باره هندوستان اظهار داشت که رسانه های هندوستان در این انتخابات من را بعنوان نقش منفی فیلمهای بالیود نشان دادند من آن پاکستانی هستم که بیشترین روابط را در هندوستان دارد۔

 

عمران خان اظهار داشت که مردم کشمیر ۳۰ سال است که دارند مشکلات را تحمل میکنند۔ ما باید بر سر میز مذاکره بنشینیم و این مشکلات را حل کنیم۔

بجای نسبت دادن تهمت به یکدیگر باید روابط مان را بهتر کنیم پاکستان و هندوستان باید تجارت خودشان را افزایش دھند۔

ایشان از دولت هندوستان خواست اگر هندوستان یک قدم برای روبط دوستانه جلو بیاید ما دو قدم جلوتر خواهیم آمد

 

عمران خان در باره انتخابات اظهار داشت که این انتخابات شفاف ترین انتخابات پاکستان بوده ایشان در باره تقلب گفت کمیسون فعلی انتخابات را حزب مسلم لیگ نون و حزب مردمی پاکستان منتخب کرده ه همچنین دولت نظارتی هم با مشورت همه حزبها صورت گرفته ۔

 

وقتی من در سال ۲۰۱۳ حرف تقلب در انتخابات را زدم همه حزب ها مخالفت خودشان را نسبت به من نشان دادند ولی باز  بنا بر شکایت حاضرم صندوق های رای را دوباره باز کنم ۔  

 

عمران خان اظهار داشت که این شفاف ترین انتخابات پاکستان بوده و همچنین به ملت پاکستان برای برگزاری این انتخابات تبریک میگویم۔

       

  

ارسال نظر

 
1