خبر فوری

 
 
بزرگترین مرکز صدور ویزای امارات در آسیا در شهر کراچی پاکستان افتتاح شد
کد خبر :1346747824

10:42 1400/09/08


برچسب ها : افتتاح مرکز صدور ویزا, پاکستان و امارات, سند, شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان, عمران اسماعیل, فرماندار ایالت سند, وزیر سازش و تسامح امارات, کراچی,

بزرگترین مرکز صدور ویزای امارات در آسیا طی مراسمی در شهر کراچی پاکستان افتتاح شد و شیخ نهیان بن مبارک وزیر سازش و تسامح امارات، عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند و دکتر سالم الخادم سرکنسول امارات در کراچی در این مراسم حضور داشتند.


کراچی: به گزارش راز نیوز | بزرگترین مرکز صدور ویزای امارات در آسیا طی مراسمی در شهر کراچی پاکستان افتتاح شد و شیخ نهیان بن مبارک وزیر سازش و تسامح امارات، عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند و دکتر سالم الخادم سرکنسول امارات در کراچی در این مراسم حضور داشتند. همچنین مقامات ارشد دولت سند، تاجران و نمایندگان رسانه ها نیز در این مراسم شرکت کردند.

سرکنسول امارات طی این مراسم با تاکید بر اهمیت روابط پاکستان با امارات گفت: این مرکز صدور ویزا بر اساس جدیدترین استانداردهای بین المللی به عموم مردم خدمات ارائه می کند که بخش مهمی از چرچوب ارائه کلیه ی خدمات اداری می باشد.

وی افزود: افتتاح این مرکز صدور ویزا به منظور بهبود سطح خدمات به مشتریان، تسهیل ورود اتباع پاکستانی به امارات از طریق دروازه های الکترونیکی در بنادر و صدور ویزا برای متقاضیان آن صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که بیش از 1.6 میلیون شهروند پاکستان در بخش های مختلف دولتی و خضوضی امارات مشغول کار هستند. همچنین ارزش دلاری حواله های امارات به پاکستان، بیش از 44 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند با انتشار ویدیوی افتتاح مرکز صدور ویزای امارات گفت: من به همراه شیخ نهیان بن مبارک وزیر سازش و تسامح امارات و دکتر سالم الخادم سرکنسول امارات در مراسم افتتاح مدرن ترین مرکز صدور ویزا در شهر کراچی شرکت کردم.

وی پس از بازدید از نحوه ارائه خدمات در مرکز صدور ویزای امارات، بیلن کرد: روابط دو جانبه پاکستان و امارات بر اساس دوستی، همکاری و حسن نیت استوار است.

ارسال نظر

 
1