خبر فوری

 
 
برگزاری کنفرانس رسانه ای میان پاکستان و افغانستان در اسلام آباد
کد خبر :180176509

17:50 1400/05/05


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پروژه سی پیک, فواد چودهری, کریدور اقتصادی, کنفرانس,

کنفرانس رسانه ای دو روزه میان پاکستان و افغانستان، با تلاش انجمن جوانان پاکستان و موسسه مطالعات پیشرفته و با همکاری وزارت امور رسانه از فردا در پایتخت پاکستان اغاز خواهد شد


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کنفرانس رسانه ای دو روزه میان پاکستان و افغانستان، با تلاش انجمن جوانان پاکستان و موسسه مطالعات پیشرفته و با همکاری وزارت امور رسانه از فردا در پایتخت پاکستان اغاز خواهد شد.

طی این کنفرانس کارشناسان رسانه و روابط عمومی دو کشور به موضوعاتی مانند ارتقاء روابط رسانه، ارتقاء روابط دو طرف، ایجاد کریدور اقتصادی جدید از طریق رسانه ها، فرصت های ایجاد شده برای جوانان از طریق کریدور اقتصادی چین و پاکستان، ارتقا روابط از طریق فعالیتهای ورزشی و فرهنگی و منافع مشترک اقتصادی میان دو کشور خواهند پرداخت.

فواد چودهری وزیر اطلاعات و ارتباطات مهمان خصوصی در مراسم آغازین بوده، و به همین مناسبت سخنرانی خواهد کرد.

طبق برنامه صادره از سوی برگزار کنندگان مراسم، در روز اول این کنفرانس درباره همکاری بین رسانه های پاکستان و افغانستان بحث خواهد شد، در دومین جلسه از روز اول شرکت کنندگان از هر دو کشور در مورد نقش رسانه ها در ایجاد یک دالان اقتصادی گسترده بحث خواهند کرد، همچنین فیصل جاوید رئیس کمیته دائمی رسانه سنا به عنوان مهمان خصوصی ارائه خواهد داد.

در اولین جلسه از روز دوم کنفرانس رسانه درباره گسترش روابط از طریق صنعت سرگرمی و روزنامه نگاری ورزشی بحث خواهد شد که در آن نمایندگان دو کشور شرکت خواهند کرد.

همچنین در این جلسه فرخ حبیب وزیر امور رسانه و ارتباطات سخنرانی اصلی را ایراد خواهد کرد.

در جلسه دوم روز دوم موضوع بحث، راهرو صلح پروژه سی پیک و پیشرفت قشر نوجوانان خواهد بود، که در آن هارون رشید نظر تخصصی ارائه خواهد داد و عندلیب عباس عضو شورای ملی نیز سخنرانی خواهد کرد، در جلسه اختتامیه نیز قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس به عنوان مهمان ویژه سخنرانی اصلی را ایراد خواهد داد.

ارسال نظر

 
1