خبر فوری

 
برگزاری کنفرانس انجمن تجارت پاکستان و ژاپن در کراچی
کد خبر :1552696851

18:52 1399/11/03


برچسب ها : انجمن تجارت پاکستان و ژاپن, پاکستان و ژاپن, توشیکازو ایزومورا, دیدار, سخنرانی, سرکنسول ژاپن در پاکستان, سند, عمران اسماعیل, فرماندار ایالت سند, کراچی, کنفرانس,

کنفرانس انجمن تجارت پاکستان و ژاپن با حضور عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند و توشیکازو ایزومورا سرکنسول ژاپن در پاکستان و دیگران در یک هتل برگزار شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | کنفرانس انجمن تجارت پاکستان و ژاپن با حضور عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند و توشیکازو ایزومورا سرکنسول ژاپن در پاکستان و دیگران در یک هتل برگزار شد.

فرماندار ایالت سند در این کنفرانس گفت: پاکستان روابط دوجانبه طولانی مدت با ژاپن برقرار کرده است، به همین دلیل در بسیاری از صنایع، پاکستان با ژاپن همکاری کرده و تاجران موفقی از جامعه پاکستان در ژاپن ساکن هستند. مکالمه سرکنسول ژاپن به زبان اردو بسیار خوشحال کننده بود و این نشان دهنده محبت وی به پاکستان و زبان اردو است.

وی با تشکر از دولت ژاپن به دلیل مراقبت از جامعه پاکستانی ساکن در این کشور افزود: همکاری های اقتصادی ژاپن نقش مهمی در توسعه اقتصادی و زیرساخت های بخش اجتماعی از جمله پروژه های برق، راه سازی روستایی و بزرگراه ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، موسسات آموزشی و تصفیه آب داشته است. اکنون ما با ژاپن در بخش آی تی همکاری می کنیم و باید افراد مرتبط با بخش آی تی در پاکستان را تشویق کنیم. انجمن تجاری پاکستان و ژاپن بیش از 20 سال فعال بوده و برای تقویت همکاری های دوجانبه در بخش تجارت و صنعت کار کرده است.

سرکنسول ژاپن در پاکستان نیز طی این کنفرانس بیان کرد: هدف انجمن تجارت پاکستان و ژاپن تقویت روابط تجاری بین دو کشور بوده و در ابتدا 8 شرکت با این سازمان همکاری می کردند، اما اکنون 150 شرکت در حال همکاری هستند. یک سال به دلیل شیوع ویروس کرونا از دست رفت اما نباید تسلیم شویم.

ارسال نظر

 
1