خبر فوری

 
 
برگزاری رزمایش C SPARK 2018 نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :1235045022

14:10 1397/08/12


برچسب ها : پاکستان, نیروی دریایی,

نیروی دریایی پاکستان با برگزاری بزرگترین رزمایش C Spark 2018 و با شرکت دادن کشتی های جنگی خود در این رزمایش در دریای عرب ( دریای عمان ) موشک هایی را نیز شلیک کردند.


نیروی دریایی پاکستان با برگزاری بزرگترین رزمایش C Spark 2018 و با شرکت دادن کشتی های جنگی خود در این رزمایش در دریای عرب ( دریای عمان ) موشک هایی را نیز شلیک کردند.

در این رزمایش رئیس کشتی جدید جنگی پاکستان با نام دستیار PNS ،زبیر محمود حیات از شلیک موشک ها دیدن کرد. در این رزمایش علاوه بر رئیس کل نیروی هوایی پاکستان ،ارتشبد مجاهد انور خان، سه تن از افسران عالی رتبه دیگر نیز شرکت کردند.

گفتنی است که هدف پاکستان از برگزاری این رزمایش بزرگ در زمانی که جنگ منطقه را فرا گرفته است به نمایش گذاشتن قدرت نیروی دریایی و آمادگی این کشور را در پی دارد.
در این رزمایش تاسیسات مشترک جنگی نیروی دریایی و هوایی پاکستان نیز شرکت کردند.

این درحالی است که رئیس کل نیروی هوایی پاکستان از افزایش قدرت و توان برگزاری رزمایش مشترک میان نیروی دریایی و هوایی این کشور خبر داده و آنرا قابل تحسین نیز خواند. درحین رزمایش از سوی کشتی های جنگی PNS شمشیر و PNS شاه جهان، موشک های ضد کشتی های جنگی شلیک شد. این رزمایش دریایی بسیار موفقیت آمیز بوده و موشک های شلیک شده نیز توانستند اهداف خود را به درستی شناسایی کرده و آن ها را منهدم کنند.

رئیس کل نیروی دریایی پاکستان خاطر نشان کرد که نیروی دریایی این کشور صلاحیت حفاظت از مرز ها در مقابل تهدیدات تروریستی و مقابله با آنها را دارد. ناوگان چهار گانه نیروی دریایی پاکستان درحال افزایش بوده و قادر به پاسخگویی قاطع نسبت به تهدیدات و مبارزه با تروریسم را دارد. وی با اشاره به موشک های شلیک شده و از طرفی اصابت دقیق آنها به هدف گفت : این موشک ها نشان دهنده ی قدرت بالای دفاعی و جنگی نیروی دریایی پاکستان هستند. نیروی دریایی پاکستان برای دستیابی به اهداف ملی، برپایی امنیت در منطقه و برای انجام وظیفه های بین المللی، اقدام به انجام بنزین امنیتی منطقه ای را نیز شروع کرده است.

این درحالی است که مهمان خصوصی شرکت کننده در این رزمایش، توان بالای ناوگان دریایی پاکستان را و آمادگی نیروهای دریایی را قابل تحسین خواند و از آن تعریف نیز کرد.

ارسال نظر

 
1