خبر فوری

 
 

 

کراچی:به گزارش راز نیوز از کراچی،مردم شیعه و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) اعم از زن و مرد و پیر و کودک به پیروی از مولا و امام خود در اعتراض به ظلم و ظالم به پا خواسته و فریاد اعتراض خود را به بازداشت غیر قانونی سید فیصل رضا عابدی یک از افراد سرشناس شیعیان پاکستان و رئیس انجمن صدای شهدای شیعه بلند کردند.

در این تظاهرات علاوه بر مردمان شیعه شهر کراچی، شخصیت های متعدد مذهبی و سیاسی شیعه همچون حجت الاسلام و المسلمین میرزا یوسف حسین، حجت الاسلام و المسلمین سید صادق رضا تقوی، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد اقبال رضوی حضور داشتند.

این تظاهرات در میدانی موسوم به نمایش واقع در نزدیکی مرقد محمد علی جناح قائد اعظم پاکستان با حضور جمع کثیری از شیعیان شهر کراچی برگزار گردید،شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار آزادی هرچه سریعتر سید فیصل رضا عابدی شدند.

سید نئیر رضا عابدی پدر گرامی سید فیصل رضا عابدی پیش تر در یکی دیگر از تظاهرات خبر داده بود که در پرونده تشکیل شده علیه فرزند وی علاوه بر اهانت به نظام عدالت،اتهاماتی از قبیل تروریست بودن و شورشی علیه نظام پاکستان ثبت گردیده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد اقبال رضوی از شخصیت های ارشد شیعیان پاکستان در این تظاهرات با اشاره به گفته های والد سید فیصل رضا عابدی اظهار داشت: ثبت این نوع اتهامات علیه سید فیصل رضا عابدی،سراپا بی عدالتی و بر خلاف انصاف و عدالت است و نشان دهنده کینه جویی نظام عدالتی پاکستان از وی می باشد.

 این تظاهرات از شامگاه آغاز شده بود،پس از سخنرانی شخصیت های مختلف تا حوالی غروب ادامه داشت با برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین میرزا یوسف حسین اختتام پذیر شد.

پلیس پاکستان سید فیصل رضا عابدی را به بهانه توهین به رئیس دادگاه عالی پاکستان و اهانت به نظام عدالت پاکستان بازداشت نموده است،در حالی که سیاستمداران مختلف پاکستانی بارها در سخنان خود به نظام عدالتی پاکستان اهانت نموده و در برخی از موارد نیز به فحاشی پرداخته اند.

نکته ای که یکی از کاربران شیعه در فیسبوک،در خصوص حاشیه این تظاهرات به آن اشاره کرده بود بسیار قابل تامل است.

یک کاربر شیعه با انتشار تصویری نشان داده است که یک شخص با لباس نظامی نیروهای امنیتی با حضور در این تظاهرات در حال تصویربرداری از جمعیت زنان حاضر در تظاهرات است.

وی نوشته است که این شخص در حال ثبت تعداد حضار و اسامی شخصیت های مختلف است تا آن را به مقامات سازمان های اطلاعاتی پاکستان ارسال نماید.

 

ارسال نظر

 
1